Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z deníku schizofrenika

21. 07. 2015
3
6
556

z deníku schizofrenika... (asi není nutné cokoliv dodávat... snad jen, kdo to nechce číst, ať to nečte :P )

Zase se mnou nikdo nechce mluvit :(. Kamarádka se pro jistotu odhlásila z netu. Pořád nevim, co dělam špatně :/.

Vyrobila jsem mámě kytičkovatý modrý náušničky, snad se jí budou líbit.

Jdu hrát na klávesky, potřebuju ten smutek ze sebe dostat :(

Příde mi, že největším přítelem je teď samota. Tak krásná na pár chvil, ale tak krutá a nelítostná  na celý život. Samota dokáže zabíjet ty hezké chvilky, když jste s někým. Pak maže všechny vzpomínky sdílení a radosti. Znám ten její smích, když říká, jsi má.

Můj svět se páře ve švech a já jej znova zceuju ve svých obrazech.

Jemně našlapuju, ale miny pocitů jsou tak citlivé. Nevadí mi... chci, aby vybouchly všechny naráz a já byla volná.

To bílé království vždy končí jarem.

 

 

 


6 názorů

děkuju :o)


Gogin
05. 08. 2016
Dát tip

dobře napsáno - mám rád deníkový zápisky ...TIP


florian
22. 07. 2015
Dát tip

A léto už je tu léto v plném produ... :)


děkuju vám oběma za čtení :o)


srozumeni
21. 07. 2015
Dát tip
Pěkně vyjádřené pocity, hlavně pro nás co je také známe, alespoň některé...***

Kočkodan
21. 07. 2015
Dát tip
Já ti ale zase chci napsat. Vyrobil jsem ti nanicovatý komentářík, snad se ti bude líbit. Ale teď vážně, líbí se mi to povídání o samotě. Také s ní mám svoje zkušenosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru