Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

28.7.2015

03. 08. 2015
6
6
1363
Autor
oran

28.7.2015

 

Milý deníčku.

V autobuse mě dnes dvakrát pohladila cizí žena. Jednou do mě drcnul chlap. Když jsem ho chtěl upozornit, uvědomil jsem si, že je zase o něco starší.

Z tramvaje jsem viděl ženu se šátkem kolem krku, měla v něm dítě. V ruce telefon. Dítě jí leželo na srdci. V puse prs.

Pak na ulici pán s vyholeným místem na hlavě. Šel. Já seděl u kávy.

Majitel kavárny bydlí se svou matkou, o víkendu ujel na kole sto deset kilometrů. S přítelkyní. Trasa vedla z Hranic na Moravě do Blanska. Budou se stěhovat do nového bytu. S matkou. Ta totiž nechodí ven, tak byt s balkonem přijde vhod.

Obchody mají nouzový provoz, protože ulice 28.října je rozkopaná.

V okně dívka opřená o lokty. Vlasy v copu. Cigareta, zapalovač a trhané pohyby. Všechno se to snaží vysvětlit. 

Na náměstí se slétávají holubi. Mají kovovou barvu.

Jako nebe.

 

 

 


6 názorů

Kyna
28. 05. 2016
Dát tip

"tě jí leželo na srdci, v puse prs":D


Čudla
03. 08. 2015
Dát tip

/*


Prosecký
03. 08. 2015
Dát tip

Bukowski by napsal 18780 po sobě jdoucích dní.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru