Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaˇšťofka

14. 03. 2002
8
0
6335
Autor
papouch

Bóóžíčku, ňák se mi zamotaly avízka, no ... Pod ňákým dílkem se rozvinulo avízkování a něco tam bylo i pro mě, jenže já dééébilek si to smazal, taže fčilkaj nevim kam to mělo vlastně přijít.... Tákže to pouštím jen tak :-))

Víš,

já bych tu Vlaštovku,
kterou mám tak rád
nevyměnil za stovku,
za vodopád

Řekl jsem za stovku?!
Za milion!!
Hrajem si na skovku
Ona, či on

Kdyby snad někdo chtěl
Vlaštovce ublížit
Papoušek zasvištěl
vzduchem, a ..\"BUDE KLID!\"

Vřískotem, klováním,
drápky a peřím
Vlaštovku ubráním.
V to pevně věřím
Albireo
10. 04. 2002
Dát tip
Moc líbí - do té vlašťofčí gardy bych se přihlásil také, jakkoli jsem pacifista. Míwova parodie je také skvělá.

Aki
08. 04. 2002
Dát tip
:o)))

papouch
18. 03. 2002
Dát tip
no.. Míwo... míváš o dost lepší parodie

Áno, áno. *

papouch,miroslawek.......***********

Bloncka
17. 03. 2002
Dát tip
hurrrrrrrrrá

Zebra
16. 03. 2002
Dát tip
;o)))))

ofčátko
16. 03. 2002
Dát tip
kouzelné :o)))

Miroslawek
15. 03. 2002
Dát tip
... doufám, že neurazím... ;o))))) Zpověď pasáka Víš, já bych tu Perlovku, kterou mám tak rád nevyměnil za stovku, za vodopád Řekl jsem za stovku?! Za milion!! Hrajem si na skovku Ona, či on Kdyby snad někdo chtěl mé holce ublížit obušek zasvištěl vzduchem, a .."BUDE KLID!"

Pája
15. 03. 2002
Dát tip
:o))))) nezmar míwa

Nuitík
15. 03. 2002
Dát tip
Miroslawek: Neurazil, ale vlašťovková se mi líbí víc...

Zebra
15. 03. 2002
Dát tip
Taky mám radši opeřence než omezence. ... doufám, že neurazím... ;o)))))

Falka
15. 03. 2002
Dát tip
Zebranko, jsi mi sympatetická..... :o)))))))) Neboj, chlapa intelektuální poznámkou neurazíš ;o¨) Pino15: Jsem ráda, že se na ně nezapomnělo :o) Wikie: Zmizla, jenom začalo jaro... ona je tak trochu obrácená, víš? Přes zimu se tady hřeje lidem na srdcích a když vyleze sluníčko, tak odletí za ním... ;o) A Bacílku, neboj neboj, to ptáče se ubrání samo... ;o) Ale s medvědím papouškem za zády to jde jaksi snáz, to je pravda...

Bacil
15. 03. 2002
Dát tip
:o))

Miroslawek
15. 03. 2002
Dát tip
Zebra: to já taky... jen nechápu... aha ;o)))))))))))

Yeziiinka
15. 03. 2002
Dát tip
Líbezné!!!*

zolli
14. 03. 2002
Dát tip
patří to pod mou zebru

zolli
14. 03. 2002
Dát tip
A ja to chci a chci pod zebru!!! Tady je to z kontextuuuu

papouch
14. 03. 2002
Dát tip
jojojojojo!!!! Je to pod zollllinčinu zbleblu ... éééé .. žebru? nééé.... bleblu, žďebru, ... no já si vzpomenu... ... .. .   . :-)

zolli
14. 03. 2002
Dát tip
Kdo by chtěl ptáčkům peří drát, toho já budu taky prát. I když papouš se snadno ubrání... a vlaštovka uletí, uhání...

Vio
14. 03. 2002
Dát tip
Na ptáky jsme krátký ;-))) P.S. Nebo to bylo: Mámé krátký ptáky? Fčil nevím... ;-)))

Bacil
14. 03. 2002
Dát tip
Zollinko, pod zebru to sice patří, ale uživí se to i samostatně... Jinak, co se ubližování Vlaštovičkám týče, tady stojím pevně za Papouchem... dokonce bych byl ochoten se přihlásit, kdyby třeba vytvářel Národní gardu na obranu Vlaštovek... nebo tak něco... já vím, přeháním jako obvykle... já jsem jen... že Papouška úplně chápu, a... já bych ho měl rád i jinak, ale tím, že je tak hodný na to ptáče, v mých očích stoupá ještě víc... tohle bylo trochu vážnější do té srandy okolo... se nezlobte...

Nuitík
14. 03. 2002
Dát tip
jejku, to je tak roztomilý!*

pino15
14. 03. 2002
Dát tip
mám rád i rorejsy :o))

Krel
14. 03. 2002
Dát tip
:-))) chm..

Pája
14. 03. 2002
Dát tip
:-)****

Wiki
14. 03. 2002
Dát tip
a kde je vlašťofka ????? kde zas lítá ????????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru