Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka k účasti na festivalu Den poezie

20. 08. 2015
0
0
667
Autor
Zbornik
Zdravíme všechny z vás, kteří něco pěkného v kulturní oblasti přes rok rádi pořádáte.

Dovolte prosím přizvání k účasti na 17. ročníku celonárodního festivalu Den poezie, který se letos uskuteční ve dnech od 9. do 23. 11. 2015 v řadě měst po celé naší republice.
 
Naše občanské sdružení Společnost poezie pořádá v rámci festivalu své vlastní akce, spolupracujeme s desítkami aktérů z řad jednotlivců i kulturních organizací, kteří pořádají v mnoha městech své vlastní regionální programy (literární čtení, výstavy, dramatická vystoupení).
 
Budeme moc rádi, pokud se letos k festivalu připojítei vy a obohatíte tak Den poezie svým vlastním programem.
 
Podobně jako v letech minulých, i letos plánujeme vytisknout společné plakáty s programy a ty všem zdarma rozešleme, dále vynaložíme všechny síly, abychom na programy festivalu upozornili prostřednictvím médií, se kterými spolupracujeme.
 
Seznam pořadů z minulých let, na které je vstup pro veřejnost zdarma, můžete nalézt na stránkách Dne poezie: http://www.denpoezie.cz/
 
Přihlásit se lze do 12. září na stránkách Dne poezie: www.denpoezie.cz

Veškeré Vaše dotazy rádi zodpovíme.
 
Se srdečným pozdravem Vám přejí hezké leto,

Bernie Higgins, 274 813 800, bernie.higgins@gmail.com
Josef Straka, 776 491 155, jstraka@centrum.cz
Martin Zborník, 773 149 693, martinzbornik@post.cz
Tomáš Čada, 728 438 241, tomas.cada@h-aluze.cz
Lenka Hábltová, quotidiana@seznam.cz
Vít Janota, vitek@gingerall.cz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru