Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

je čas se bát?

28. 08. 2015
4
17
851
Autor
aleš-novák

v šestnáctém století

odolávali naši pradědové

sultánovým vojákům

nejsrdnatěji se bránil

Prešpurk

  

v století jednadvacátém

vítáme džínové plaváčky

chlebem a solí

 

kdy jich bude dost

na modrou armádu?

 


17 názorů

Prosecký
29. 08. 2015
Dát tip

Pokud bude modrá armáda tak efektivní jako ČD, tak se nemáme čeho bát.


To, že Evropa bude muset přehodnotit vše, co už bylo řečeno a dodržováno, je zcela jasné.

Politika je jedna věc a výsledky zanedbání jakýchkoli jednání či snažení o pomoc v místech konfliktu druhá věc.

Prevence se nekonala a pokud ano, pak to zřejmě nebylo dostatečné.

Miliardy vynaložené na uprchlíky se měli investovat jinak.

Pokud někdo chce demokraticii, pak ji bude  muset vzít i s podmínkami hostitele.

A to se jim  nebude líbit.


jestliže ČR nehodí přes palubu ženevské konvence (také lidská práva), tak musí válečným (a jiným) uprchlíkům poskytnout azyl, jestliže to nebude dělat, tak budou její představitelé stát před soudním tribunálem za zločin proti lidskosti, tak to je a nedá se to nějak okecat

na druhou stranu, ta naše kulturní Evropa, spískala konflikt v Sýrii a Libyi, takže se nám politika vrací, nemluvím ani o vměšování v Africe nebo na celém BV (a jinde), jen sklízíme co jsme zaseli :-(  


armáda džínových plaváčků...asociace s našimi nádražáky je zcela náhodná.


Prosecký
28. 08. 2015
Dát tip

Proč ta "modrá" armáda?


Diana
28. 08. 2015
Dát tip
Taky jsem nečekala, že to bude tak brzy....

Římská říše taky dojela na svou rozežranost...

ale že to přijde takhle brzy, to jsem nečekal.


Zordon
28. 08. 2015
Dát tip

Já si myslím, že Evropa si za své problémy může sama. Křeťanské hodnoty jsou v menšině už dávno i bez imigrantů. Kultura, která není schopná se přirozeně reprodukovat nemůže odolávat klturám, které jsou dostatečně vitální.

Já si myslím, že proti imigrantům už není co bránit. Hodnoty nemáme a sociální systém ze bez přilivu mladých stejně zhroutí. Myslím, že Evropa bude muset chtě nechtě projít výrazným přehodnocením priorit. myslím, že by bylo škoda, kdyby leitmotivem této změny byl strach z cizinců.


Benjamin Franklin:Ti, kteří překovají své meče na pluhy, končí zapřaženi do pluhů těch, kteří si meče ponechali.


Zordon: když se pohostinnost přežene, může se i tak stát, že náš kontinent obsadí někdo jiný, prostě těch hostů přijde tolik, že se křesťanská civilizace stane menšinovou...


Zordon
28. 08. 2015
Dát tip

Evropa bývala založená na křesťanských hodnotách. Pohostinnost k cizincům a lidem na cestách je jedním z prvků křesťanství. Pokud na tyto hodnoty rezignujeme, pak se z Evropy stane pouze vymírající kontinent, který dříve či později obsadí někdo jiný. A to jak populačně tak hodnotově.


Kolobajda
28. 08. 2015
Dát tip

Džínoví plaváčci... no jo... Romane - ty xenofobe! - Naprosto s tebou souhlasím, máš 100% pravdu! Dávám velký palec nahoru...


Kočkodan
28. 08. 2015
Dát tip
To je málo zeleznicáru?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru