Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pretečie, nepretečie, idem

29. 09. 2015
7
16
602
Autor
gabi

pohrúžení do seba

chytajú sa ucha ktoré postojí

vylievajú doňho svoje

 

chabá otázka

nečaká odpoveď

vyprchal záujem

slušnosť zostáva

 

len vzácne zaznie

koncert pre uši aj ústa


16 názorů

srozumeni
06. 12. 2015
Dát tip
***********

gabi
29. 09. 2015
Dát tip

tak teraz som spokojná, moji milí diskutujúci


Gabi, toto dielo sa mi nezdá poučujúce. To bol skôr taký všeobecný postreh aj k diskusiám pod...


okoloidúci
29. 09. 2015
Dát tip

svoj komentár z 29.09.2015 13:06:47 beriem späť. vychádzal z iného kontextu, než aký autorka zachytila (a presne) vo svojom diele.

 


okoloidúci
29. 09. 2015
Dát tip

gabi, sova je symbolom múdrosti, nie premudrovanosti, a Ty múdra si, tak akéže bránenie sa?? :)

a vidí sa mi, že v tomto opuse si ani nemudrovala, ani nepoučovala, len si písmenkami zachytila a zazdieľala odpozorovanú / zažitú skúsenosť.


Lnice
29. 09. 2015
Dát tip

Mi se to líbí, setkávám se s tím často. ..koncert pro uší i ústa..krása


gabi
29. 09. 2015
Dát tip

no...tiež sa radšej nechám poúčať, ako sama poučovať, asi sa bránim predstave premudrovanej sovy :)


okoloidúci
29. 09. 2015
Dát tip

veď hej, Dark Matters, z pohľadu tvorcu to asi inak ani nemôže byť. no ako príjemca umeleckého opusu mám jediné rezonujúce ponaučenie postavené vyššie než x nezrozumiteľných experimentov s formou.


gabi
29. 09. 2015
Dát tip

vďaka za názory...áno, niektoré moje texty nechtiac vyznievajú ako ponaučenia, nie som na ne pyšná

ale práve táto? toto sú len moje momentálne pocity, postrehy z môjho okolia, čo už je tuto poučné?


nepíšem, že menej alebo viac. Z mojej strany to bolo konštatovanie. Ale pre mňa osobne sú ponaučenia v poézii určite menej.


okoloidúci
29. 09. 2015
Dát tip

dark matters, je niečo nenáležité na ponaučeniach?

sú ponaučenia menej než experimenty s formou?


okoloidúci
29. 09. 2015
Dát tip

jednoznačný výklad javov a súvislostí má svoje prednosti aj úskalia.

chabá otázka nečakajúca odpoveď a slušnosť zakrývajúca vyprchaný záujem môžu byť tykadlá opatrne prehmatávajúce neznámy priestor.


vy si dosť potrpíte, aby v básňach boli pekné myšlienky, ktoré ľuďom môžu slúžiť ako životné povzbudenie, že? také ponaučenia.


gabi
29. 09. 2015
Dát tip

corr lib, neviem prečo, mám z tvojich veršov aj komentárov pocit, že si si prešiel niečím a dospel do momentu, kedy si precitol a pochopil

tak nech ti/nám to vydrží


Žít nečekanou odpovědí radovat se a nezapomenout, jak vzácné je štěstí...* ...které šeptá tichem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru