Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ne polevu!(j)

30. 10. 2015
2
7
909

Nevinnosti bez příkras

 

 

Dobré dobré ráno
..už od šírání
před svítáním

  rozpuštěná již  jsou krásna včerejšků,
jejich zářivé křídla,
tance s větry z jiných světů

..na neopakovatelné 
se v nitru nezapomíná..!
   když vytrvalé odhodlání 
samo sebe překoná

 

nepovšimnutě vlnka za vlnkou
vynáší úsvity
z tajemství
neznáma

oči žasnou
a srdce září

nastavuji ruce

sundám štíty
..nadechnu se

na perifériích osudu
stále nové žhnoucí vlákna 
září na nezlomné
poutníky

Přídí k vlnám nekonečna!


7 názorů

Lnice
03. 11. 2015
Dát tip
Abych to ještě dovysvětlila, toho neopakovatelného, na co se v nitru nezapomíná, toho nelituji :)

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

tak to je moc dobře, že ten někdo nikdy ničeho nelituje:-)

já často něčeho lituji:-)


Nikdo nemá důvod být slabý nebo bláznivý. Blázní jen ti, co nedokáží vše pojmout srdcem a slábnou jen ti, co se zaleknou vlastních možností. 

Někdo nenese nic a přesto se dotýká všeho. Někdo se výmluvama sám sobě neunavuje...ten někdo nikdy nemůže uhnout a přesto nikdy ničeho nelituje. 


Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

slabosti a bláznovství si každý nese sám sebou v ranečku na zádech a někdo si je i hýčká:-)


...prioritou je osud sám a ne priority. Všechno ostatní jsou slabosti..a bláznovství.

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

Někteří lidé se po některých cestách vydat nemohou, i kdyby na krásně chtěli.  Není to nic osobního, je to otázka priorit:-)

na neopakovatelné se ale opravdu v nitru nezapomíná:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru