Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moje velké přání

Výběr: Lyryk
06. 11. 2015
5
8
829
Autor
Josephina

 

 

Lidi, přestaňte krást včelám med - jejich zásobu jídla na zimu!

Buďte rádi, že opylují květy a máte jabka, hrušky, třešně atp.!

 

 

 

 


8 názorů

Josephina
07. 11. 2015
Dát tip

co ale druhý nechce dobrovolně dát - tak to je krádež! ať je včelař sebehodnější, chce ze včelek těžit - opylují mu sad a ještě jim vybrabčí plástve - med, propolis, včelí vosk, proto postaví úl, ne apriori z lásky k nim  ----- chci jen nenápadně navést na to, že když jistý lidi-národy okradou jiný lidi jinde, tak ti si pro to jednoho krásnýho dne můžou nakrásně přijít pro svůj díl (přišli) ač jen intuitivně --- lidi totiž v 99% případů něco dělaj pro "zisk"


No.. myšlenka je to dobrá.

Ale není to v tomto případě spíše o mezidruhovou kooperaci ?  Včela má úl a láskyplného včelaře  :-)

.........

kromě toho jsou tady i včely samotářky.


Gora
06. 11. 2015
Dát tip

Taky mám cukrovku, ale jednu lžičku denně smím...zbytek dám hmyzu, i když mne párkrát nepříjemně bodnul.../T.


Podívám se do spíže a možná bych nějaký pro starší pro včelky našla.

 


pedvo
06. 11. 2015
Dát tip

Já med kradu těm, co si ho kupujou.


Lyryk
06. 11. 2015
Dát tip

jako diabetik ani med nemůžu .)


..já med nekradu..já si ho normálně kupuju:)


Prosecký
06. 11. 2015
Dát tip

Také čekám, když už se konečně zvířátka vzbouří proti těm hnusným příživnickým lidem..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru