Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gentlemani močí s ohrnutou předkožkou

14. 11. 2015
1
6
1222

 

 

gentlemani 

a samozřejmě básníci

močí s ohrnutou

předkožkou

 

Není taktní močit si

na kůži

a pak nutit svou čubku

brát do úst váš úd

 

 

To bych raději bych chud

a duchaprostý

než abych chcal se staženou kůží

lásko moje

ty zasloužíš růži

ne tu pochcanou kůži

 

Já močím intelektuálně

s kůží dole

je ohrnutá jak

gumcuku role

ty vole

 

Píšu báseň o galantním chcaní

o tom, co ocení každá slušná paní

jde na mě sraní

Voltaire, Sartre, páni

moji

nemám stání

tři škuby uzdou

udělání

 

Tak dopsal jsem báseň o chcaní a prepuciu

udělal jsem se a přesto

žiju

chčiju

zmiju

 

A e i o u au au!

bliju!

 

 

 

 

 

 

 


6 názorů

tuhle báseň ti mohu jen závidět. už si ani nepamatuji, kdy jsem měl naposledy předkožku. jaké to s ní asi je…


Jo, to je jeden takový starší pán, co už musí nosit pampersky, protože už neudrží přírodní nutkání. Doporučuji zablokovat, protože je velmi neodbytný.


careful
21. 11. 2015
Dát tip

srandovní, jak jsou tu někteří lidé vztahovační... je jim fuk, že je moje kritika přínosnější, než plácání po zádech... no, už se holt v tom důchodu asi toleranci nenaučí, tak ať se zablokují ve svých blokačních světech a plácají se vzájemně za svou slušnost a "umění" jaká provozují...hlavně že jsou na ně rodiče hrdí!... zvlášť když jsou oni sami  za bukem sprostí jak dobytek:D... přímo jim odepsat nemohu, ale oni si to najdou...


Ach! Děkuji za poklonu! Ve skutečnosti byla problémem má krásná báseň s názvem Jak mi hodný imám natrhl kachlíky.

 

Mám Tě rád!

Tvůj Radovan Soběrovný


careful
20. 11. 2015
Dát tip

jo, tak tohle je jako ta příšerná hrůza, co si z ní slušní lidé rvou chlupy, co jim hrůzou vstávají po celém těle...ta nechutná vulgarita, ze které zdejší důchodové panny omdlévají a pánové definitivně pozbudou zbytky schopnosti erekce na věčné časy... :DD...ještě musím něco přečíst, abych se dostatečně znechutila...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru