Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

střed

23. 11. 2015
6
16
1187

střed

místy bylo místo místa úplně plno                                                                                                                                                                        tak na otisk jediné nohy
na druhou už nezbylo


16 názorů

Kolobajda
25. 11. 2015
Dát tip

Na flétnu bohužel nikdo. To, co mělo vzdáleně připomínat flétnu - to byly varhany   : -)) ach, kde ty loňské sněhy jsou... let it be...


kolob : skvělá píseň. Kdo u vás hrál flétnu ?

Když mrknu na you tube a jeho fotky té doby, jo, tak nějak jsme vypadali.

....

Rybko, jistě a  zpívající ! V oněch dobách ten houpavý hlas tomu dodával naprosto ojedinělý pocit.

Z nezpívajících se mu vyrovná Stivín. Mám na mysli třeba Výlety s Favrem.


rybkaH
25. 11. 2015
Dát tip

nejlepší flétnista všech dob :)


Kolobajda
25. 11. 2015
Dát tip

U mně těžko - na 19 let starém počítači a ještě s programem XP Windows (staženým)...  " -))   ale ještě jsem si vzpomněl, že jsme hráli od Jethro Tull - Nothing is easy (upravenou a zkrácenou verzi)... Přece jen je to 40 year ago, to se chodilo na "čaje"


jo. Toto by mělo být z roku 1969 .

zkopíruj to a vlož do nového okna, mně to jde .. vlastně hra-je.

 

 


Kolobajda
24. 11. 2015
Dát tip

Když ono mi to sděluje: Video není dostupné... ale na Youtube se dá najít jejich původní nahrávka (snad z roku 1970?)


kristepane , Kolobajdo, vypadáš výborně a výborně i hraješ ..

https://www.youtube.com/watch?v=iWJgJkVL0xM

!!  :-)

 


Kolobajda
24. 11. 2015
Dát tip

Tak to by šlo (ovšem kdyby jen to šlo)...   : -))   /**    získal sis mě s tím Ianem Andersonem. Od Jethro Tul jsme kdysi hráli Bourée, ostatní bylo nad naše možnosti...  


Lnice
24. 11. 2015
Dát tip
Jé to je hezké *

inu.. není nikdo .. to víš, já to rozdělím  a bude to jako když madam Currie rozbíjí atom..!

takže všichni jsou mi blízcí.

Dávám důraz na všichni a na jsou .. 


Lnice
24. 11. 2015
Dát tip
No a dáváš důraz na slovo není nebo nikdo?

dyš von pro mne není nikdo cizí ...:-)

díky. 


Lnice
24. 11. 2015
Dát tip
Náhodou, kdy se ti podaří dostat se k někomu cizímu tak blízko? :-)

ach ale někdy ano. .. cestování je rozkoš. Teda přijde na to , vedle koho jeden stojí.

Čapí postoj je nádherná věc, sabbi, mrkni na  kapelu jethro tull, Ian Anderson to ani jinak neumí.. prostě heavy horses.

........

díky oběma. Původní myšlenka bylo něco podobného tuším Karlovi Čapkovi ..


Kočkodan
24. 11. 2015
Dát tip
Ano, cestování MHD asi opravdu není úplne vzdy jen rozkosí... :-)

čapí postoj...:-))).......*/***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru