Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc na konci týdne

30. 11. 2015
7
6
1341
Autor
Movsar

Noc na konci týdne

Na obloze magický kruh do vesmíru, bílý jak čerstvě vyvržený kokos. Šťastný ten, kdo zalit půlnočním světlem vdechuje vůni milostného potu.

Jazzmani už vydechli do saxofonů, obsluha roznesla lehké Javořinko, cigarila hoří. Neděli bere čas.

Na rozích ulic se stále ještě potkávají dvojice a každá obmýšlí jen sebe samu. Ale jsou jich stovky, tisíce jen v tomto jediném městě na všech rozích ulic a náměstí, v každou celou hodinu tam jsou a zas budou.

A jinde už uhasili světla žárovek a televizorů, pod květovanými peřinami schoulila se k sobě dvě těla. Tak jako těla prvních lidí, když za nepřízně času poznali, že přečkat noc bude snesitelnější v těsném objetí. Právě tak se k sobě schoulili. Na samém kraji týdne.


6 názorů

Čudla
02. 12. 2015
Dát tip

/*


Markel
01. 12. 2015
Dát tip

krásně se četlo :-))*


Kočkodan
30. 11. 2015
Dát tip
Já bych klidně vdechoval i bez zalití...

Gora
30. 11. 2015
Dát tip

Nádherné... pro tyto věci jsi byl můj první "oblíbený". Děkuju.             /T.


Už jsem si myslel, že se dnes na písmáku nedá nic číst ..

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru