Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mirek a Marek. Ve stínu gulí.

06. 12. 2015
0
4
1264
Autor
Movsar

Mirek a Marek. Ve stínu gulí. 

Mirek a Marek byli nejlepší kamarádi. Ještě jako kluci si předsevzali úspěch na politické scéně a také ho dosáhli.

Mirkovi se přezdívalo Gulo Bambulo. Marek měl pžezdívek mnoho, jenže byly natolik intimní, že za ně žádné médium nehodlalo převzít odpovědnost.

Gulo Bambulo, historie již notoricky známá. Mirek nadul chvost a prohlásil, že je „chlap s gulami“. Měl-li někdo pochybnosti o Mirkově mužství, od té chvíle nepochyboval. Přes noc z něj byl Gulo, muž s hypertrofovanými semeníky.

Marek dále uchovával své záhady, zdálo se. Jenže možná ani nešlo stvrdit identitu vedle figury tak výjimečné, jako byl Gulo. Možná to byla Mirkova obří varlata, která zastínila Markovu osobnost.

A tak tady máme podivný tandem české politické scény: muž, alfa samec, obdařený obřími varlaty, v jejichž stínu se ukrývá jeho dobrý druh.

A to je tak asi vše, čím ti dva prospěli světu.


4 názory

trochu uhýbáš z tvého poetického pozorovatelského projevu a není to ono...


Gogin
06. 12. 2015
Dát tip

no moc mě to neoslovilo, ale napsáno to není konec konců špatně


Movsar
06. 12. 2015
Dát tip

tak tohle slovo jsme na gymnáziu v němčině nebrali. člověk se pořád učí!


Kočkodan
06. 12. 2015
Dát tip
To já se obávám, že můj Hoden* obdivu světa není hoden. :-( (* der Hoden – varle, varlata) Dílko a komentář s fokusem na varlata může být věc vachrlatá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru