Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trhy

08. 12. 2015
3
3
1210
Autor
Movsar

Trhy

Lidé neváhají jet stovky mil, aby v cizím městě vypili trochu svařeného vína, pojedli hrst ořechů a spálili nádrž benzínu. A pochopitelně o tom pak mohli vyprávět kolegům v práci.

A jaký tam mají vánoční strom? Ptá se čtyřicátnice mezi sousty lososa na kmíně? Jaká byla dálnice? Vyzvídá padesátník v proužkovém obleku. My jedeme o víkendu do Dráždan, hlásí junior manager s nagelovaným kohoutem na hlavě.

Tak ještě ukázat fotografie na superostrém displeji kapesního telefonu. A pak se zas vrátit, „orat a sít a nechat zapomenout srdce bolavý“.

 

 


3 názory

Movsar
08. 12. 2015
Dát tip

snobismus, to určitě ne. askeze? eokologie?


Prosecký
08. 12. 2015
Dát tip

? Takže je to snobismus?


Kočkodan
08. 12. 2015
Dát tip
Možná jde tak trochu i o to, trhnout toho druhého. Kdybych to ale některému z „pachatelů“ naznačil, zřejmě by se mi dostalo odpovědi ve stylu „trhněte si nohou“. (a to bych z toho vyšel ještě poměrně dobře)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru