Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmácký sklad CO

15. 12. 2015
2
5
890

Člověk nikdy neví...

Oddělení trvanlivých tipů:

Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip! Tip! Tip!Tip! Tip!

Oddělení trvanlivých výběrů:

Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr! Výběr!

Oddělení řiťoalpinistických kritik:

Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to! Je to opravdu moc hezké a líbí se mi to!

Oddělení káravých kritik:

Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo. Fuj, to je ale velice špatné dílo.

Oddělení neodůvodněných bannů:

Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann! Bann!


5 názorů

VTIP? Radovane, vylézám ti ze zadku a odhlašuji se od tvých otvorů.


Lnice
15. 12. 2015
Dát tip

je to širší než moje myšlenky:_)


dlouhý to není, ale široký :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru