Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vyšly mi 3 knížky

17. 12. 2015
9
17
1106

od 14.12. 2015 oficielně v prodeji v knikupectví Kosmas, ...  mé poslední 3 sbírky:

1) Náruč plná květin

2) Ve světě barev

3) Bloudím lesem

http://www.kosmas.cz/hledani/?query=Jana+Byst%C5%99ick%C3%A1&autocomplete=1


17 názorů

Zbora
07. 01. 2016
Dát tip

Souhlasím s Janinou.

Když si pročítám Tvé texty, napadá mě, proč rovnou tři sbírky najednou? Jsou nějak vzájemně odlišné?

Mimochodem znáš Joanne Greenbergovou a její procházku?


Minty
22. 12. 2015
Dát tip

Gratuluju k vydané tvorbě.


já bich chtěl mít taky sbírku ale motýlů. dřív jsem měl sbírku známek ale za se rozmočila jak pršelo. Ahoj!


Makoves
18. 12. 2015
Dát tip

To je skvělé. Tři sbírky, to už opravdu něco znamená. Blahopřeju.


náklad to má 100 kusů s tím, že do prodeje šlo maximálně 40 sbírek... no, už jsem jich hodně rozdala :o)


Prosecký
18. 12. 2015
Dát tip

Blahopřeju. Jaký to má náklad?


Janina6
18. 12. 2015
Dát tip

Ta anotace je bohužel nicneříkající ("vždyť i pouhé písmeno na papíře je vyjádřením sebe" - proboha, to snad autor nemyslel vážně :-)) Jediná smysluplná informace je tam o boji s nemocí, kterému samozřejmě fandím.


srozumeni
18. 12. 2015
Dát tip
*****

Gratuluji z celého srdce.


Gora
17. 12. 2015
Dát tip

Gratulace velká!


Admin A
17. 12. 2015
Dát tip

"Anotace: Podle mého by básničky měly vyvolat ve čtenáři pocity, vzpomínky, emoce. Vždyť i pouhé písmeno na papíře je vyjádřením sebe."

Podle mého je ukázka básničky asi zbytečná...


Lnice
17. 12. 2015
Dát tip

gratuluji:-)


klubím, s dovolením...:o)


Petr.II
17. 12. 2015
Dát tip

jo, ... blahopřeji ! ... *


jsou z měkkého papíru, křídový bychom tam s nakladatelem ani nedali ;)


Sů z mněkého papiru, panenko, nebo z teho škrabavého křidového?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru