Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cucimori

21. 12. 2015
3
6
1256
Autor
Movsar

Dívka s temně vínovou šálou

Má temně vínovou šálu a doma bratra Lálu. Žvýká peprmintové čujingy a čeká na bohatce, nějaké Jujingy. Aspoň kdyby jeden byl, v Texasu měl obří farmu a o prázdninách ukázal by ji Barmu. Takhle koulí život ta holka z metra. A až jí bude tak asi třicet, vezme si docela iobyčejnýho kluka Petra.


Cucimori

Smíchovem šla holka jménem Cucimori. Tedy Ta, co cucá kosti až k morku. A kousek seděli muži. Dívala se na ně tak, že by si s jejich kostmi poradila. A ty divousy to potěšilo, a tak pro tu holku na oplátku vysvlékli další láhev z korku.


Šedivé blues

Z komínů se táhne šedivé blues a z rádií písničky z lásky, na psaníčka už je starý Tomáš Klus. A do postelí padají hvězdy. A v některých se i rozhoří, jak o sebe třesknou. To jsou postele blaženců, někdy se jim říká - blíženci. Ty ostatní patří osamělcům, a někdy jsou z nich - šílenci.

 


6 názorů

Kočkodan
21. 12. 2015
Dát tip
Takže tebe maminka asi moc dlouho nekojila... :-)

Movsar
21. 12. 2015
Dát tip

odo marquard má takovopu terorii, že vše, co v životě děláme, je jen kompenzací něčeho...


Movsar
21. 12. 2015
Dát tip

máte pravdu, nějak je těch cucavých poslední dobou moc.


Lnice
21. 12. 2015
Dát tip

opravdu cucavá etapa


Gora
21. 12. 2015
Dát tip

Oceňuji čujingy, cucimorky i blažence.../T.


Kočkodan
21. 12. 2015
Dát tip
Ty máš teď ve tvorbě nějaké cucavé období... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru