Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život Františka

03. 01. 2016
9
15
995

Přečtěte si, co se stalo Františkovi. V první fázi to byl úžasně spokojený člověk. Hodní rodiče, přijatelně adaptovaná manželka, dvě děti. Nikdo z jeho krve netrpěl hmotnou nouzí. Dobré to bylo.

A potom začala fáze druhá. Františkova maminka potkala pana Alzheimera a ztratila kontakt se světem. Potom umřela. Její choť ji do měsíce následoval, život pro něj ztratil smysl. Rok Františkovi nestačil, aby ztrátu rodičů kompletně oželel a přibylo další neštěstí. Manželka vezla jedno dítě z dětského tábora a v půli cesty se na plno srazili s autobusem. Oba mrtví.

Františkovi, napůl šílenému bolestí, zbyl malý Jiřík. Hlídal ho ve dne v noci, ale jakási nemoc  mu přesto proklouzla a zavrtala se do posledního človíčka, který mu na světě zbyl. Za půl roku už mu nezbyl nikdo.

Sídliště pak bylo jednoho večera svědkem toho, jak František vyšel na balkón a strašlivě zařval: "Už mě s tím umíráním všichni serete!"


15 názorů

To je ta správná dávka humoru! 


Lakrov
04. 02. 2016
Dát tip

Užuž čekám, že tahle statisticky nepravděpodobná černá kronika spěje  k nějakému tragickému konci, a v tom mě poslení věta téměř rozesměje.  Hezký návod, jak přijít na jiné myšlenky -- a nemusí jít zrovna o život.  Tip.


Zuzulinka
15. 01. 2016
Dát tip

... a pokud nezemřeli, žijí tam šťastně dodnes...


Kočkodan: Ano, v dobrém rozmaru píši podobné humoresky :)


Kočkodan
03. 01. 2016
Dát tip
No tak vidíš, že umíš napsat veselé a vtipné dílo, jenom chtít!

Gora
03. 01. 2016
Dát tip

Zdá se to neuvěřitelný, ale stává se .../T.


ani tasemnice mu nezbyla? smutné...


pedvo
03. 01. 2016
Dát tip

Hlavně, že mu zbyli tchán a tchyně.


Zordon
03. 01. 2016
Dát tip

Skoro jako kniha Job


Prosecký: Ty autor pozabíjel v prvním vydání


Prosecký
03. 01. 2016
Dát tip

A co děti z prvního manželství?


gabi
03. 01. 2016
Dát tip

:))))


gabi: nemluv sprostě, kurrrrrrva! :)


gabi
03. 01. 2016
Dát tip

skúsil si prilákať aj čitateľa, ktorého odrádza dlhý text? tento raz si sa s tým naozaj nesral. a mne sa to páči!*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru