Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

strážnej anděl

04. 01. 2016
8
12
1024
Autor
slunceblunce

adjektiv jak blázen, já vím, ale nějak jsem je nemohla ořezat...

~~bylo to tak trochu mimozemský
jako když anděl přistane na starý střeše
v dlaních modrý z nebe
a trousí drobný dárky z kapes
ticho zbořilo všechna předsevzetí
sníh padal vzhůru podél stínu člověka
až kamsi za nevidomý oči

stejně se v mrazu zrodilo pár jisker
studily i hřály zkřehlou postavičku
když modře zatleskal do toho podivnýho klidu
v úsměvu dualitu páru

aniž by zahlédl kolísání v nevíře
přilepil se k tobě
a foukl do prostoru další sníh


12 názorů

já vím, jak jsi to myslel, vlku, děkuju. Jsem se rozhodla, že profláklýho anděla trošku polidštím a napíšu o něm víc ...  když vás oslovil :)  ale chvíli to potrvá, musí to být mazec a ten chce čas.  To hraní si se slovy na tenkém ledě mám ráda... občas to sice nevyjde, ale já jsem bojovnice :)


gičalo, super!! Potěšila jsi mě :)


ale to naivně dojemné podání je příjemné, nemyslel jsem to pejorativně ;)


no jo vlku, naivně dojemný, když si žádnýho anděla neviděl. Já jo a takhle to dopadlo :)))))

díky za zastavení


Tvé uchvácení je z textu znát, je naivně dojemný, já takovéto texty moc nemusím, ale tenhle je příjemně pohádkový, (nejenom) )


za dvanáct hodin napsané a distribuované, byla to akce jako hrom , jo přečti, je to maličká knížečka na jeden zátah :)


Lnice
04. 01. 2016
Dát tip

tak to musím přečíst:-)


díky, Lnice :) prozradím, že mě uchvátil Létající jaguár od Formánka a dostal na lopatky svou jednoduchostí. Jeho anděl je skvělej!


Lnice
04. 01. 2016
Dát tip

moc se mi líbí* ...přilepil se k tobě a foukl do prostoru další sníh..*


já si říkám, že je ten anděl tak profláklý v poezii, že ho musím kapku oprášit :)))  chtěla jsem humorně, ale pak mi přišlo, že by to byla škoda. Anděl je prostě anděl :) a my bychom ho měli respektovat :))))

děkuju :)


Gora
04. 01. 2016
Dát tip

Oslovilo mne převelice, dokonce i s andělem!                 /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru