Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZASE

11. 01. 2016
3
3
478
Autor
Lilie

Proboha … jak můžeš zase stát u té skomírající lampy pod jeho oknem?

Vždyť je to gauner …

jenom hospody a ženský.

Jen si vzpomeň, kolik očí jsi už kvůli němu rozpustila do polštáře …

nebo kolikrát tě už vyhodil do noci s tím, ať táhneš, odkud jsi přišla …

...

To vážně děláš kvůli tomu, že se s tebou pokaždý miluje jak zvíře?

Nebo kvůli těm pár básničkám, které ti potom šeptá alkoholovým dechem do vlasů?

Nebo snad proto, že už ti odhalil všechny své slabosti?

Jak si vůbec můžeš myslet, že až dopiju to příšerně suchý bílý … tak tě zase pustím dovnitř?

… zase naposledy.


3 názory

Lakrov
16. 03. 2016
Dát tip

Připomíná mi to jakousi soukromou stížnost, takové zamyšlení se sama nad sebou.  Poslední odstaveček  ...Jak si vůbec můžeš myslet, že až dopiju...  by (za předpokladu, že je to "pohled z JEHO strany")  by měl být graficky oddělen jinak, než jsou odděleny předchozí odstavce.


gabi
11. 01. 2016
Dát tip

akože napísané je to zaujímavo...ale nechcela by som byť tou pod lampou :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru