Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Atomární drobnosti neznámé dívky

12. 01. 2016
4
3
1087
Autor
Movsar

Atomární drobnosti neznámé dívky

Ještě před chvílí tiskla horkou zadnici do saténu lože, teď už spěchá ulici, přes plece husté kože. A pod nimi taky dva knoflíky do jiného světa, dva něžné atomy, sotva holá věta.

 

Stříbrné ráno

Stříbrné ráno vprostřed ledna, lidé se rozutekli hledat štěstí nosných žil. Kdyby tak aspoň jedna dala, zasnil se divous v chvíli chvil. A pak dvíhl půllitr, pro daktyloskopické stopy už neprůhledný, a zas tím ránem tiše pil.

 

Za katry

Okna těch baráčků nepřipomínají žárovky z vánočního stromečku. Spíše cákance za nepěknou minulostí. Je po páté, za chvíli se otevřou katry troše snědku. Možná to bude krupicová kaše s kakaem v okrajích. A bude se vzpomínat. 


3 názory

Kočkodan
13. 01. 2016
Dát tip
Lenko, já si myslím, ze my dva setsakramentsky jasne a plasticky dokazujeme jednu skutecnost - zena a muz se nikdy nemuzou dohodnout... ;-)

Lnice
13. 01. 2016
Dát tip

já si naopak myslím, že popsat jen dva knoflíky je setsakramentsky málo:-))


Kočkodan
12. 01. 2016
Dát tip
Mně připadá trochu zbytečné, popisovat u oblečení i knoflíky, ale možná to někdo jiný vidí jinak. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru