Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večer literárně hudební v M-klubu --- Valašské Meziříčí 4. února

Výběr: a2a2a
13. 01. 2016
3
2
532
Autor
barosmarek

 

Večer literárně hudební v M-klubu, čtvrtek 4.února od 19. hodin

Účinkují: Ivana Kašpárková, Dan Jedlička, Kristýna Svidroňová, Jakub Čermák. 

Večerem provází Jiří Měsíc a hudební skupina Bílí koně.

Možnost představení vlasní tvorby, po domluvě na: baros@kzvalmez.cz

Vstupné 20 Kč

 

 

Dan Jedlička (*1973 v Opavě) 

 

Debutoval sbírkou "Mimoběžky" (2007), druhá básnická kniha s názvem "Sbohem malé nic" vyšla v roce 2014 (nominace na cenu Magnesia Litera v kategorii poezie). Jeho básně jsou zastoupeny v antologii "Sto nejlepších českých básní" (2012), "Nejlepší české básně 2014" a dalších. Roku 2011 vydal pod názvem "Někdo přijde a udělá to za mě líp" výbor z poezie liverpoolského básníka Rogera McGougha. Své básně a překlady také publikoval v literárních časopisech Host, Tvar, H_aluze a v kulturním měsíčníku Artikl.
 

Ivana Kašpárková (*1983 v Hodoníně) 

 

Své texty publikovala v literárních časopisech: Almanach Prowincjonalny, Tvar, Weles, H_aluze, literarni.cz, Host, Ilegalit aj. Je finalistkou literární soutěže Františka Halase 2013, získala ocenění v literární soutěži Vladimíra Vokolka 2013 (1. místo v kategorii 25 – 35 let) a dalších soutěžích.

 

Jiří Měsíc (*1985)

 

Výška                                     177cm

Váha                                       77kg

Vlasy                                      Hnědé

Oči                                         Hnědé

Postava                                  Štíhlá

Stav                                       Svobodný

Zvláštní rysy                           Žádné

 


Kristýna Svidňová (*1992)
 
Své básně publikovala v Protimluvu, Welesu, Artiklu a na internetu. Je finalistkou 41. ročníku Literární soutěže Františka Halase. Organizuje Literární přeháňky, spontánní autorská čtení mladých autorů. Narodila se v Bohumíně, v současnosti žije v Ostravě.
 
 

Jakub Čermák / Cermaque (*1986)

 

básník, písničkář, režisér, animátor... Knižně vydal sbírky poezie: Resumé sedmnáct (Šimon Ryšavý, 2004), Padavčata (Protis, 2006) a Stroboskopy (Kniha Zlín, 2011); pod hlavičkou CERMAQUE pět autorských alb svých písní: Krajiny bez rytíře (Polí pět, 2008), Dům slzí (ve spolupráci s M.E.Kyšperským; Guerilla records, 2009), Přítel holubů (Kniha Zlín, 2011), Démon v Paříži (Indies Scope, 2012) a Rodinné album (Indies Scope, 2014). S kapelou CIRKUS CERMAQUE nahrál album Divozemí  (Indies Scope, 2011)



 


2 názory

Malá Marie
16. 01. 2016
Dát tip

Skvělý klub a  výborní autoři, přijdu, bylo by škoda zůstat sedět doma.


a2a2a
14. 01. 2016
Dát tip

Vřele doporučuji návštěvu, již kvůli prostředí klubu, ale zejména kvůli avizovaným autorům, všichni mají potenciál zaujmout, jsou výteční.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru