Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spřízněni nocí

19. 01. 2016
8
7
1363
Autor
Movsar

Spřízněni nocí

Jeden básník, praví jiný, prý potom, co mu dohořela svíce, pokračoval v psaní za svitu očí své kočky. Jak milá spolupráce dvou tvorů spřízněných nocí. Obraz, jemuž by člověk vahou celého srdce rád věřil. Ale to není zase tak málo…   


Holka z metra

Tou hřívou hodila vášnivě jak Helena koulí. Jen u toho neheká a taky oči tak nepoulí. (A je to dobře.) Tady se nehraje o medaile, slávu, kdo se odváží a uspěje, zaplatí kávu.   
                 

Noci vprostřed ledna

Nocím vprostřed ledna tady nechybí rozvrh z mrazu, praštění lámaného vazu. Radiátor a rádio, teplo a písničky z lásky, pomoc berou lidé rozličnou. Někteří bez okolků otvírají stoličnou. Tak tady jdou noci na vrcholu zimy,  kdo neusne, přepočítává své viny.


7 názorů

Lnice
20. 01. 2016
Dát tip
Krásné

Marcela.K.
20. 01. 2016
Dát tip

Mám tu 69 avíz...většina od tebe.

V noci musím spát...a ve dne není na čtení čas.

Ten klid v tvých řádcích ti závidím...


pampelin
19. 01. 2016
Dát tip

*


Movsar
19. 01. 2016
Dát tip

k: a já jsem ti za to vděčný. pomyslím-li ještě, že ono kočko-dan může znamenat stupeň v judu, neb-li dan, pak se dá říct, že jsem znovu narozený.

g: já mám jednu a to je velká kamarádka, ta by svítila, pořád je u mě.

q: jsem rád, že se ti líbí a snad bude i někdy příště.


Gora
19. 01. 2016
Dát tip

Tedy, koček mám dost, ale i kdyby naráz zapnuly své světlomety, na psaní básní by mi to nestačilo.../T.


Kočkodan
19. 01. 2016
Dát tip
Přísahám, že jsem ti za tvou tvorbu nikdy nechtěl zlomit vaz.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru