Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠÍLENĚ

04. 02. 2016
19
7
1117
Autor
Ellisee
Mám děsnou radost z toho, jak nevíš, že jsem tě včera potkala. Jak nevíš, že se mi podařilo včas přejít na druhou stranu a stupidně zírat celou věčnost do vejlohy s rybářskejma potřebama. A vzpomínat, jakejs byl hajzl už tenkrát, když jsme si v posteli psali prstama na záda otázky a odpovědi. Kdo má koho jak rád a tak. Jaks furt dělal, že nerozumíš a nechal sis psát to mý Š Í L E N Ě čtyřikrát za sebou. Byls průhlednej jak celofán, ale já dělala pořád blbou, abych si mohla hejčkat ztrácený iluze ještě pěknejch pár pátků po svý báječný svatbě z rozumu. Mám fakt děsnou radost z toho, jak jsem se ti včera pomstila. A že nevíš, jak tady dneska šíleně řvu.

7 názorů

lawenderr
28. 10. 2019
Dát tip

:))


Lerak12
20. 01. 2018
Dát tip

Volání do Krasu... a bez ozvěny. A potom jen Macochy ! Líbí.


srozumeni
28. 12. 2017
Dát tip
Jednoduché, jasné, srozumitelné pěkně napsané. Jen doufám, že už uplynulo dost doby a už je po bolesti. ...***

Lilie
05. 02. 2016
Dát tip

Život zaslouží vždycky Tipipit


Lnice
05. 02. 2016
Dát tip
:)

Kočkodan
05. 02. 2016
Dát tip
Já ti to nenapísu na záda, ale tady do komentáre: MOC SE MI TO LÍBÍ.

Santi€
05. 02. 2016
Dát tip

Šíleně mě dráždí ty -ejtiny. Ale uznávám, že zdůrazňují emoce obsažené ve výpovědi.. A jestli máš opravdu radost, tak ti ji přeju. Řvi. A piš!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru