Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

když myslíš na mě

14. 02. 2016
0
0
330
Autor
smokrew_b8ie
14. 2. 2016 Už celkem snadno zaplaším beznaději - není moje A milovat tebe jaké to je Když objímám tě více svou vírou Žij v lásce s tebou usínat Bez přestání se probouzet Králi šťastnému a on Kristu je podobný Ty věčné západy slunce - to všecko pomine A já tady i tam Když potkávám se v malém chlapci - stárnoucím muži A když se usměje - vyjde - zasvítí slunce A mraky roztrhané Hlasem mého srdce A i tichá radost je Je to krákorání do mlhy Když se prodlužuje den a ty a tebe A vítr Že ti nebe odpoví Vždycky odpoví Tím pohledem hluboko do srdce Od určité chvíle Pak přichází - radostí těch okamžiků A mlha je rosou lesem silnicí Co tady všecko je - krajinou Za tebou k tobě Den plochý usedlý bez výčitek Zazděnému Mít tebe Zraněnému A ta zem tady kolem ta když se projeví Mít tak tebe v nočním šeru A pak ta rána - když otevírají se obzory Usouženému A znova se nadechnout - ještě jednou se probudit Ruku v ruce a břeclavské nádraží Ruku v ruce Na jaro čekat Čekat ještě jednou Srdce mít na cestách Srdce a křídla obě oči obě nohy Být zdráv Prostý den není žádná samozřejmost Budou pro mě už napořá jen dny sváteční A vlaky i letadla pohybují se stále rovně Přece stále rovně Ta namodralá dálka ta hlubna ubíhajícího času Tak pomoz mi řece ať nežiji zbytečně Pojď se mnou Pojď do ticha i kdyby to pro nás dva mělo znamenat zastavit to bezůtěšné otáčení Ty věčné pády do ticha všech těch minulých samot A jsou i dny sluneční rackové labutě a řeka Přece milovat tebe jak prosté i veliké to je Když zakazuji si myslet na návraty Přece to všecko teď a tady - je stále před náma Ty věčně ubíhající dny ta věčná krajina Pevný bod v tomto stmívání a šeru Jsem jím snad já, já pro tebe a ty zase pro mě Když jedna a jedna dává třetí ... Když mě obklopenému bahnem vzdáleného předjaří Jak veliké i malicherné je to mé snažení I tento žal - tato samota Co nastalé dny přinášejí a čerstvý vzduch Bečení berana ... Nová příští rána když celá země je loď přítomná i mizející v čase Když po kolejích mezi Břeclaví a Brnem Když po cestách stále mezi něčím ... A spousta věcí je pro nás opačně a milovaný svět A milovaný svět Je to ukryté ve tvém doteku V samotné myšlence Je to záře světla - když myslíš na mě ...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru