Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bejkárna č. XIV aneb V rozvodovém řízení

02. 03. 2016
14
41
783
Autor
MKbaby

Věnuji celkem zachovalou hydru za odvoz. Zn.: Spěchá

... už abych byl dehydrován...


41 názorů

MKbaby
05. 03. 2016
Dát tip

No moje řeč :-)

Stejně jako říká můj kamarád: "Aby mohlo bejt usmiřování, musí nejdřív bejt přes dršku!"


já si říkám, že ty špatný věci mají svoji důležitost, jak pak bychom se pak radovali z těch dobrých, kdyby nebyli, že jo?


4U
05. 03. 2016
Dát tip

líbí *

a vzpomněl jsem si na " krajinu v zimním hávu" ..


MKbaby
04. 03. 2016
Dát tip

Život je nádhernej :-) A rozumy dávat povoleno :-) Ostatně když mohou dávat nevyžádané rozumy všakvyvítekdo... ;-)


Lnice
04. 03. 2016
Dát tip

lidi, život je nádhernej a štěstí chodí vždycky, i když po různu a ne pořád, ale vždycky přijde, mám z vás hezkej pocit, i když jsem asi příliš mladá ( a málo sebevědomá ) na to , abych tu rozdávala rozumy.-))


8hanka
04. 03. 2016
Dát tip

paradox - rozvod sa tahal niekolko rokov vdaka protistrane...po konecnom verdikte miesto radosti, ci uvolnenia prvy pocit - osobne zlyhanie...toto som predsa kedysi nechcela...chcela som s nim prezit v laske a porozumeni cely zivot, vychovat spolu deti, vytvorit im domov, stastne detstvo a co z toho ostalo...nedokazala som to, o com som snivala spolu s nim...kolegovia ma cakali, chceli oslavovat, ze uz je konecne po...a ja som sa miesto radosti  rozplakala, snazila sa im vysvetlit, ako boli, ked musis vedome zrusit to, co si budovala s laskou a vierou, ze to bude idealne...teraz je uz fajn, deti dospele, sloboda je uzasna, ziadne kontroly,  zatinanie zubov...len to chcelo cas, aby clovek vsetko predychal, pochopil, naucil sa zase zit...


no to je jasný, já říkám, co mě nezabije..., ale dneska už je veselo...děti jsou velký, chytrý... však oni si to přeberou správně


MKbaby
04. 03. 2016
Dát tip

Ale přesto stojí za to ho žít :-)


jj, to je právě ten život... někdy pěkně posranej


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

Kolobajda: Moc Ti děkuji za účast, já se s tím rozhodně srovnám. Jde mi jen o to, aby netrpěly děti. Ne tak protistraně, ta jde přes mrtvoly... přitom se právě zájmem dětí ohání nejvíce...


Gora: když cyklistovi vypustíš duši, nebere to většinou jako humor...:o)


Kolobajda
03. 03. 2016
Dát tip

Držím ti palce! Já to (bohužel) absolvoval 2 x... A snažil jsem se "být nad věcí", ale nějak mi to moc nešlo. S odstupem času je to v postatě fraška. Život jde dál...


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

Sranda musí bejt :-P


Gora
03. 03. 2016
Dát tip

Správně, pro humor musí člověk vypustit třeba duši...na rozdíl o zvířat se umíme smát /i když má zvířata se chechtají stále/.


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

Kolobajda, blunce, gabi, Gora: No, je to myšleno vážně, jen už si z toho dělám srandu :-)


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

aleš: Já nevím, už jsem ji dlouho nepoužil :-)


jj :))))


Gora
03. 03. 2016
Dát tip

To já jsem zatím prepitá a prejásaná /31 let/


gabi
03. 03. 2016
Dát tip

súhlas so slnkom blnkom...my, čo sme raz boli dehydrovaní máme na to nos, však?


no já myslím, že je to sranda úplně vážná :)


Kolobajda
03. 03. 2016
Dát tip

Teď je otázka, nakolik je ta sranda myšlena vážně...  /**


hlavně jestli má funkční hydrauliku...


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

Já už jsem s tím srovnanej :-)


ftipálku :))  já když vzpomenu na svůj rozvod, řvala jsem jak túr - tajně v autě


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

Evženie: No jo, ale z čeho by pak byli živi advokáti? To by se museli živit poctivě... :-)


MKbaby
03. 03. 2016
Dát tip

Kočkodan: Tak to je možné. My jsme si to rozdělili. Ona se stala hydrou a já se věnuji meteorismu :-)


To je smutné. Napřed jsme vaše můzy a nymfy a na stará kolena Hydry.  Nevděk světem vládne.  :-))) /T


Kočkodan
02. 03. 2016
Dát tip
Já jsem se s ní kdysi seznámil před domem U Hydernů. Naznačovala, že by se jí líbilo pracovat v Českém hydrometeorologickém ústavu.

MKbaby
02. 03. 2016
Dát tip

8hanka: Taky mám ten pocit, už je holt přece jen dost obnošená :-P


MKbaby
02. 03. 2016
Dát tip

Květoň: To by mohl být hydramt, čili úřad pro přidělování hyder :-D


MKbaby
02. 03. 2016
Dát tip

Kočkodan: Odkud ji znáš? :-)


MKbaby
02. 03. 2016
Dát tip

gabi: Neboj se, oslava to bude veliká a na pitný režim nezapomenu ;-)


MKbaby
02. 03. 2016
Dát tip

Diana: Já za ekologickou likvidaci i připlatím :-P


MKbaby
02. 03. 2016
Dát tip

Gora: V tomto případě byla nebezpečnou právě hydratace :-D


Čudla
02. 03. 2016
Dát tip

/*


8hanka
02. 03. 2016
Dát tip

podla vlastnej skusenosti viem, ze zaujem o ponukanu hydru nebol ziadny, ani za priplatenie za odvoz:)

Ale  pocit slobody  po dehydracii stal za to, vydrz:)


Zavři ji do hydrantu.


Kočkodan
02. 03. 2016
Dát tip
Na odbyt moc nejde hydra, není divu, navíc švidrá, málo je mužů, divnejch ptáků, co chtěj tohle do baráku.

gabi
02. 03. 2016
Dát tip

:) dočkáš sa...po dehydrácii doplň tekutiny...ale nie hocijaké *


Diana
02. 03. 2016
Dát tip
Vesmírný koráb se najezdí, než najde Hydry souhvězdí! A ty?! Snad k odpadků haldám dáš ji, jak nějaký vandal?

Gora
02. 03. 2016
Dát tip

Ale to je taky životu nebezpečný...                                          /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru