Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamarádky nacukrovo

04. 03. 2016
5
12
1685
Autor
Movsar

Umlčeni do neonů

Byl nám dán hlas, abychom se staly němými. Ryby v elektronické síti možností. Hladinou noci svítí neony milionů a milionů displejů a tuční pokrokem techniky. Je to krásný výjev 21. století. Nahlížen z kosmu, optikou věčnosti. 


Mlčení o podstatném

Jsi svědkem tohoto století, éry závratných technologií a rozvrácených manželství. Člověk se do něj vlámal dveřmi otevřenými na průvan. A vše zdokumentoval v high resolution, jen o tom podstatném mlčí, nechává to vanout pryč. Mlčení o podstatném. Bude i tvé svědectví němé?


O padání

Koupeš se v slunci podoben Aztékovi koupajícímu se v krvi. Pak padáš jako obětina někam dolů, stále padáš, své srdce už nespatříš. Ne ovšem teprve od nyní, zůstalo vyvržené jinde a dávno, s první láskou u gymnaziálních vrat, snad. Nebyl nakonec ten krutý kmen z džungle jen svírán resentimenty, když se mstil na dávno zpuchřelých pumpách?


Parking, talking, shopping

Pátek odpoledne, rodiny se vydaly k zbožíbraní. Parking, talking, shopping, Z reproduktorů se snáší hudba, co má uspávat do konzumních snů. Tak nějak podobně se snášel v moskevském divadle fentanyl a uspával zajatce do nenávratna. Je ale z věčných konzumišť návratu?


Kamarádky nacukrovo

Kamarádky mezi sebe postavily kávu a piškotový koláč, fetiše setkání. Chystají se obětovat dlouhé chvíli. A budou v řeči celé nacukrovo, jako piškot budou máčet slovo a pak ho po rtěnce válet k údivu těch, co umějí odezírat ze rtů. Muži kolem už (ode)zírají.

 


12 názorů

Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

pěkně shrnuto, ano, je otázkou, kdy se objeví na scéně lecter.


mlčení jehňátka o podstatném...na cestě z věčných nákupišť do nekonečných dluhovišť...


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

díky, marcelo. snažím se. :-)


Marcela.K.
07. 03. 2016
Dát tip

Myslím, že odezíráš velmi dobře :-) na 5 nic neměň. Je to přesně tak - i s tou rtěnkou. (mimochodem - já ji nepoužívám ;-)

 


Movsar
06. 03. 2016
Dát tip

ne, to nevadí čísleně, já to pochopil, i s kamarákama.


Lilie
06. 03. 2016
Dát tip

Promiň ... :o) ... "Mlčení ..." a " O padání" fajn, "Kamarádky ..."? Super


Movsar
06. 03. 2016
Dát tip

díky, lilie, tak te´d se v tom vyznat, jedna kritika 5. ztrhá, te´d zas že je fajn.díky.


Lilie
06. 03. 2016
Dát tip

2 a 3 fajn, 5? super ... To už je téměř próza ... Tipipit


Movsar
06. 03. 2016
Dát tip

díky lalulá za pohled, možná je v té poslední moc obrázků přiepených k sobě.


Gora
04. 03. 2016
Dát tip

...padáš jako obětina, své srdce už nespatříš...působivé                    /T.


Kočkodan
04. 03. 2016
Dát tip
Parking, talking, shopping... já si stejně myslím, že nejhezčí je Petting... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru