Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jede n

05. 03. 2016
9
11
859
Autor
H2ŠO4
 

Jsem… 

tady i tam,

teď, teď a taky teď…

otevřená,

tomu že přicházíš,

že nepřijdeš. 

Stojím

a nezastaví mne žádná zeď,

trochu se bojím,

že nemám strach, 

je den,

jen jeden…

 

11 názorů

zvedavec
23. 02. 2018
Dát tip

fíííha! 


agáta5
17. 05. 2016
Dát tip

prima hra se slovy


H2ŠO4
13. 05. 2016
Dát tip

děkuji za koment i za tip ;)... víc než úsečné nebo úderné to mělo být výstižné a tím pádem přímočaré...:)


Lakrov
12. 05. 2016
Dát tip

Je to takové úsečné -- skoro se mi chce říct úderné,  ale slovo úderné si spojuji se zbraněmi a tohle není zbraň;  jen "sebevzpruha", bojový pokřik -- tak nějak to na mě působí.  

Z několika tvých děl, které mě napadlo otevřít, se mi tohle zalíbilo nejvíc  a na první pohled. Snad tou hrou se slovy a (aspoň domnělou) přímočarostí.  Tip.


Štírka
17. 03. 2016
Dát tip

pro mě : úžasné.... Popsání pocitů opisem.... Velice zdařilé. ***


Krytyk
07. 03. 2016
Dát tip

Pěkná hra se slovy. Zdařilý je i dvojí význam úlohy zdi. 


careful
05. 03. 2016
Dát tip

Stojím a nezastaví mě žádná zeď...to působí vyloženě filozoficky! Dnes pro mě jediná zajímavá věta v těhle volnobasnických uměních... i když možná ani nevznikla umyslně :D..každopádně zaujala!..už jen tím, že přemýšlím nad tím, jestli to je úmysl...


H2ŠO4
05. 03. 2016
Dát tip

tak snad lupa neupadla na tipové pole :))... se to pokusím dát do pořádku, no ;)...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru