Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promyka na šikmé ploše

10. 03. 2016
8
31
869
Autor
MKbaby

Název dávám k veřejnému použití, naopak budu rád, když se podaří stvořit více děl se stejným názvem :-)

Žasnu jen - malá promyka
od bytu dveře mi odmyká.
"Copak tu děláš, promyko?"
"Šla šem ši jenom plo míko!"


31 názorů

MKbaby
11. 03. 2016
Dát tip

Sršáň: Děkuji vřele :-)


MKbaby
11. 03. 2016
Dát tip

Evženie: Na hadech se dají cvičit uzly :-)


Sršáň
11. 03. 2016
Dát tip

v mém oblíbeném stylu takže *t


Hady nebrat, mungy ano a Knihy džunglí číst kdykoli.  /T


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

Tak to je neškodné hádě. Ale musí to být sranda, když jde na výlet :-)


Lnice
10. 03. 2016
Dát tip

užovka černá, ale je celá bíla a je to kluk.-)


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

Lnice: Kdo je to Pepa? Chřestýš? Nebo snad taipan? :-P


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

Kolobajda, aleš: Když nechám klíče v zámku, mám jistotu, že je neztratím :-) No, jednou se mi to opravdu stalo :-)


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

Gora, hanka: Inspirujete mne, dámy. Knihy džunglí jsem četl někdy v druhé či třetí třídě a už si z toho nepamatuji nic. Zkusím si to zase přečíst :-)


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

8hanka, agáta:

Bejby má rád ptactvo vodní,

ať už vod něj nebo vod ní,

neštítí se tlačenky,

rád však vůni kačenky :-P


Lnice
10. 03. 2016
Dát tip

já promyku znám.-) ale k nám domů nesmí, snědla by nám našeho Pepíka a syn by moc plakal ( a mamince by se ulevilo, protože ta pláče, vždy, když Pepa uteče z terárka.-)


Kočkodan
10. 03. 2016
Dát tip
Nasel jsem pred lety promyku (opravdu neríkám kecy), utekla Andreji Gromyku, ministru zahranicních vecí.

8hanka
10. 03. 2016
Dát tip

asi uz bola u nasich susedov, videla som vyhodene ich vchodove dvere, urcite zabudli nechat kluce vo dverach, dobre im tak:)


klíče nechává Baby ve dveřích... zvenku...aby mu zloději nepoškodili dveře.


Kolobajda
10. 03. 2016
Dát tip

Kdo se díval včera večer na Prima ZOOM na pořad Síla života? Bylo to o Madagaskaru. A tam byste se o promyce a jejich spádech dozvěděli mnohem víc. Akorát mi neleze do hlavy, kde ta potvora vzala tvoje klíče?

  : -))  /**


8hanka
10. 03. 2016
Dát tip

Gora, mam ju doma, je straaaasne osuntela,  chodila v sirokej rodine z ruky do ruky a ked som bola minuly mesiac chora, zase som si v nej citala...hady nemusim, o to viac mi bolo sympaticke male zvieratko, ktore bojovalo s kobrami, ale aj ostatne zvierata boli skvele...prajem Ti krasny dnik:)


Gora
10. 03. 2016
Dát tip

Hani, díky za připomenutí: no a Knihu džunglí jsem samozřejmě milovala, dodnes se mi zdá o Baghírovi a tak...


8hanka
10. 03. 2016
Dát tip

dovolim si citovat:

"Promyka mungo či promyka indická (Herpestes edwardsii) je promykovitá šelma vyskytující se na jihu Asie. Je známá tím, že loví i velké a prudce jedovaté hady. Indové ji proto s oblibou dávají svým dětem a nechávají ji přespávat v dětských pokojích - nejen jako domácího mazlíčka, ale též jako ochranu před hady. V některých zemích, kam byla zavlečena člověkem, je vedena jako nebezpečný invazní druh. Rudyard Kipling ji zvěčnil ve svých Knihách džunglí, kde vystupuje sameček tohoto druhu, Riki-Tiki-Tavi. V Číně se z její srsti vyrábějí štětce, které jsou sice širší, ale přesto dokáží udržet tenkou linii."


8hanka
10. 03. 2016
Dát tip

Agátka, s bejbym sme pri kachničke za jedno:))) A myslím, že aj munga berie ako sympaťáka:)

Koniec koncov, neviem si predstaviť, žeby Bejby zapíjal kachničku pohárom mlieka, pokojne ho nechá mungovi, verím tomu


8hanka
10. 03. 2016
Dát tip

Gora, nečítala si Knihu dzungli? Tam mungo zachránil dieťa a vlastne celú rodinu pred jedovatými kobrami, odvtedy je mojou láskou:)


agáta5
10. 03. 2016
Dát tip

8Hanka:

:)))

bejby má rád kachničku

 

   


Gora
10. 03. 2016
Dát tip

Na tu záhadnou promyku se budu muset kouknout, ale nic dobrého ve smyslu širšího dobra to asi nebude...                                                    /T.


agáta5
10. 03. 2016
Dát tip

:)))))))))))))))

z promyky mám štětce

dělá čárky tence

jinak bacha na ní

wiki dobře radí

 

 

 


8hanka
10. 03. 2016
Dát tip

Mungo láska moja,

Teba sa všetky hady boja,

škoda, že tu nežiješ,

prečo brániš len ľud Ázie?

I ja sa bojím jedovatých tvorov,

bola by som iba tvojou,

nosila Ti mlieko, otvárala dvere,

náš vzťah by bol vždy len o dôvere

 


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

Kaju se a mizím... možná :-)


určitě jde zas o nějakou provokaci...mistr je totiž taky strunatec, teda aspoň na profilu měl fotku s kytarou...:o)


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

Ó nikoliv, roztomilé žvížátko to je :-)


aha!!! a já myslel, že je to nějaká příbuzná skuliny...:o)


MKbaby
10. 03. 2016
Dát tip

https://cs.wikipedia.org/wiki/Promyka_mungo


(akorát teda nevím, co to vlastně je ta promyka...tak snad jsem si nenaběhl...)


je třeba mít více promyk

aby vznikl prostor pro mig...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru