Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONZUMENT

13. 03. 2016
4
15
690
Autor
fluidum1

Akční sleva na tuto báseň 80%! Jen do konce března!

Nad hromovládnou reklamou

prosívá vyšetřenou sumu

Byl nepažravý nehamoun

Tak jak ho spláchli do konzumu?

 

Krvácí ze splátkových ran

křižuje mořem výprodejů

Jak obluzený Holanďan

ve službách padlých Asmodejů

 

Až polkne všelék impotence

Do akčních letáků ho sbalí

Od firmy Rakve-kříže-věnce

kropička zdarma pozůstalým


15 názorů

Safián
17. 03. 2016
Dát tip

Když nic, tak alespoň humor. Měj se pěkně.


Safián
17. 03. 2016
Dát tip

Hm, hm. Možná někdo platí za to, že se nic nedozví. Ty podle tebe rytmicky nepodařené verše jsou zcela v metru, jako konečně celá báseň.

Pravidelně se střídá ženský rým s mužským, žádný rým není s metrem v kolizi. 

Jiná věc je, jak aurtor všechno skloubil dohromady. Ale o  tom tu řeč nebyla.


..proč tolik smajlíků..zesek se ti komp?

..já se ve vázaném nevyznám..zní mi to rytmicky..ale možná máš pravdu..hádat se nebudu..páč nevím..

..jinak na tvou otázku kdo tady píše skutečně vázaný verš..tak miroslavek..


..cukrovko..a kde konkrétně je ten rytmus špatný?


Safián
15. 03. 2016
Dát tip

Milá Cukrkandl fatale, opět ses navezla do rytmu a opět prokázala, že tomu vůbec nerozumíš. Sebevědomě žvaníš, ale ještě jsi ani jednou nepodložila své poznámky věcnými argumenty. Ražba této básně ukazuje na autora, který tu vystřídal řadu nicků, bylo mu možné vyčítat ledacos, ale že by nerozuměl rytmu, to určitě ne.


Gora
13. 03. 2016
Dát tip

Firma-rakve-kříže-věnce - povedená firma!!!                                       /T.


Kočkodan
13. 03. 2016
Dát tip
Zkonzumoval jsem tvoje dílko a není mi (zatím) špatně. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru