Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobřany 23.3.

23. 03. 2016
8
12
610

...co napsat, den jako každý jiný, vždycky se těšíme na jídlo, sprchu a spánek, jak já, tak moje spolubydlící... vybrala jsem si světlé esíčka, až nebudu zase moct usnout, tak si dám :)..

je mi smutno, máma byla na návštěvě a pocity? Rozpačité, úplně mě to rozhodilo... a můj pláč? NEEXISTUJE!

Třesou se mi ruce... asi ten stres z návštěvy nebo nevim... zítra zase velká vizita, už aby to bylo za námi... nechce se mi tam... tak až objevíte překlep, tak to byl jenom omyl :)

K večeři byly nudle s mákem.. snědla sem to skoro všechno, ač mák nesnášim a zvracim po něm... tak uvidíme, zatim je to ok (už 43 minut)

...  nemýt tu spolubydlící, tak se snad ani nemyju, máme už takové rituály.... zrovna dneska jsem se po týdnu učesala... a tu v zrcadle jsem nepoznala, trochu mne to vyděsilo

moucha se skrytou kamerou lítá teď v jídelně, takže nás nikdo nekontroluje :D

pálí mně zápěstí pod plastovým náramkem... pořád tu je ten pocit ublížit si, tak nosím radši jenom dlouhý rukávy.... 

konec hlášení a dobrou noc

Jana


12 názorů

přeji hodně síly a naděje


Dekuju :-)


Lnice
24. 03. 2016
Dát tip

panenko, já tě taky ráda čtu, posílám ti z Brna duhu.-)


Dekuju vam vsem za cteni:-)


Kočkodan
24. 03. 2016
Dát tip
Panenko, já si tě samozřejmě čtu stále. Snad ti aspoň trošku pomáhá, že jsme tady.

4U
23. 03. 2016
Dát tip

* ... jen piš, těším(e) se ... na další hlásání ..

a jako Gora: drž se..


Petr.II
23. 03. 2016
Dát tip

jo, ... (jak píše Gora) .. *


Gora
23. 03. 2016
Dát tip

R.L.  Nestydíš se?           

Panenka:            drž se, dívko................../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru