Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v bílém světě

04. 04. 2016
5
4
434

dnešek byl ve znamení sledování mouchy s kamerou.... máme podezření, že nam tu lítaj mouchy dvě :D.... 

živím se čokoládou, aneb obalujem nervy něčím legálním

venku bylo krásně, tak jsem vyrazila ven, provětrat si hlavu a něco nakreslit... pořád je mi smutno a stýská se mi po Sunnym, za pár dní by mu bylo 10, ale týden předtím zemřel... ta bolest je stále velká, ale nejde mi plakat, pořád jsem po doktorech, tak jsem neměla čast a sílu se jít podívat na jeho hrobeček, co máme na zahrdě... prý mu tam naši dali myš Agátu,..tu měl nejradši...

nějak se mi nic nedaří, co bych chtěla vyjádřit, zkrátka to ze mně nejde, nemám pro to slova..chjo, v parku nm tu zpívaj ptáci, zase jsem byla krmit rybky v požární nádrži... čokoládko moje milovaná, ňam...

tolik bych si přála najít jehlu v kupce sena,... beru stéblo po stéblu a jehla zatím nikde...

 

 

smutné oči, plavá srst

jako by říkaly, já chci pryč

 

toulám se v paměti svých stop

a jeho jméno nosím stále uvnitř sebe

koho obejmout?

jen ruce sevřené na prázdno

nakonec usínám vyčerpáním

a utíkám do světa......

(bez něho - do vzpomínkového)

 

a zase ve světě bílých plášťů

ničí mě ta...

to pomyšlení, že se zítra probudím a 

všechno bude jako přes kopírák toho dnešního

jenom postele budem převlíkat zase až za týden....


4 názory

MKbaby
04. 04. 2016
Dát tip

Ano, kočky nejsou falešné, dokáží vycítit, kdy je člověku ouvej, a dokázat, že s ním soucítí. Určitě najdeš dalšího kočičáka, se kterým Ti bude fajn :-) Zvlášť když budeš mezi svými, kteří Tě mají rádi :-)


Brzy se vrátíš zpět a snad přijde i nový malý přítel.  /T


Gora
04. 04. 2016
Dát tip

/T.


Lnice
04. 04. 2016
Dát tip

panenko, ta bolest určitě přebolí a třeba v novém tvorečkovi najdeš stejnou lásku, kterou jsi ztratila.-))

hodně sil a čokoládu ? tu já taky moc ráda.-) mňam


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru