Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moralistům

24. 03. 2002
7
0
2399
Autor
Jeanne

asi tak nějak....

 

Život prý je dar,

a děkuj za něj Bohu.

To mi řeklo už  lidí pár..

A nemáš právo vzít si,

co  jiný Tobě dal.

 

Vy všichni, co vzýváte Boha,

a  určujete druhým práva,

nejste svatí,

a nejste bez chyb,

tak proč bráníte mi,

když odejít chci

když štěstí nastavilo svoje záda.

 

 

 


Narvah
16. 09. 2002
Dát tip
Hele ty kate, kdyz uz chces nekoho popravovat, precti si Normana Mailera. Pak se mozna podivas absolutnu do oci trochu jinak...

Albireo
15. 09. 2002
Dát tip
Už jsi to asi dost překonala a jsi ráda, žes neodešla. Právě proto, že je to neodvratitelné, jsem proti sebevraždě i proti trestu smrti. S výjimkami: nevyléčitelná bolestivá nemoc, nevyléčitelně brutální sériový vrah usvědčený s absolutní jistotou. Vy všichni, co vzýváte Boha, a určujete druhým práva - tak tihle lidé mi také lezou krkem. Fanatická víra natropila více zla než cokoli jiného. Ať člověk věří, chce-li, ale nešíří to jako nákazu a hlavně nepřikazuje jiným, že se musí řídit podle jeho víry. Tip.

Schlange
24. 07. 2002
Dát tip
svoboda volby je tvá

Narvah
03. 06. 2002
Dát tip
Pěkná báseň. S posledními verši však nesouhlasím. Že štěstí nastaví záda, to je přece normální a není to důvod k odchodu. Tak je nech, ať Ti brání. Kdyby do Tebe vstoupilo nešťěstí a užíralo by Tě zevnitř, to už by byla jiná. Člověk by však neměl žít s představou, že by k němu mělo být štěstí otočeno čelem. Ostatně, otáčí s ním on....

Francois
26. 03. 2002
Dát tip
Dabi: To víš že je a moc.

Krel
24. 03. 2002
Dát tip
můžeš...v tom Ti nikdo bránit nemůže...

Wiki
24. 03. 2002
Dát tip
můžeš..ale nechoď.... štěstí se vracívá zcela nečekaně ....*

co když se nic nezmění..?

KikinaV
24. 03. 2002
Dát tip
..děkovat nemusíš, nic vlastně nemusíš, ale je škoda to předčasně vzdávat .. :-)

Nuitík
24. 03. 2002
Dát tip
nebráním... neděkuju... odcházím... Jsem Johny Wolker.:o) Ba ne.. pěkně řečeno**

Jeanne
24. 03. 2002
Dát tip
Tak Johny Wplker by mi asi pomohl, rozhodně v současné době víc než četba Jiřího W.

tanganika
24. 03. 2002
Dát tip
ono sa ti raz obrati tvarou! cas! tak si mrkni citat-O samovrazde, hodilo by sa ti ako prolog! ak chces,tak si to tam daj!!! mas moj tip!!!

Nuitík
24. 03. 2002
Dát tip
Jeanne: Tak to stoprocentně!!! nalévám Ti na zdraví! :o)

Dabi
24. 03. 2002
Dát tip
Na Boha se ... jen ... není někdo , koho by bolelo , kdybys odešla ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru