Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobřany :)

14. 04. 2016
7
10
454

Tak mě přestěhovali na otevřené oddělení... k večeři byla vajíčka s chlebem...mouchy tady už nelítaj..

spad ze mě pořádnej balvan obav, strachů a nevysvětlitelných pocitů... snad proto, že tu chyběj mříže v oknech, dveře jsou většinu dne otevřené... a spolubydlící jsou fajn...

udělala jsem radost paní psycholožce knížkama s básničkama :)... měla radost jako malá, a hnedka si prohlížela ilustrace...

na keramice nam dneska zítra a přes víkend malujou, tak si půjdu naglazovat andělíčky v pondělí..

pořád se něčeho bojím, ale je to jen zbytek... budu doufat, že to odezní... snížili mi oxazepam, už i na večer mam jenom půlku

dneska byla edukace č. 4 - s názvem psychóza v rodině.... kdyby to dali přečíst každé rodině, která má schizofrenika, vyhli by se nepříjemnostem s "ovládáním a kritizováním" svého podivína :)

našli jsme tu na trávě žampion, tak byl hnedka pokus oblbnout sestřičku, jestli by ho neusmažila.... ale stejně se pak vyhodil... 

těším se za týden na propustku domů, teda jestli mi doktorka pustí... 

mějte se fajn

Jana


10 názorů

Čudla
15. 04. 2016
Dát tip

Líbí /*


Vsem moc dekuju za cteni. :-)


Vsem moc dekuju za cteni. :-)


Lnice
15. 04. 2016
Dát tip

bezva, velké pozdravy.-)!!


MKbaby
15. 04. 2016
Dát tip

Děláš mi radost :-)


4U
14. 04. 2016
Dát tip

:) Ty taky :) *


Moc ti fandím.   :-)))/T


Petr.II
14. 04. 2016
Dát tip

jo, ... pokroky malými krůčky.. *


Gora
14. 04. 2016
Dát tip

Tak ať ti ta propustka vyjde:)))                                                          /T.


Kočkodan
14. 04. 2016
Dát tip
Škoda, já vím – žampión je tvého srdce šampión. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru