Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobřany po večeři

16. 04. 2016
4
5
446

... po večeři, čili si zavzpomínat na staré časy...

Dostali jsme k večeři tavený sýr s obalem vintíř.... jsem myslela, že tenhle sýr už dávno vyšel z oběhu... a ono ne :D... pamatuju si, že jsme jako malé chodily s babi a dědou po šumavě a k svačině byla právě tahle kostička tavenýho sýra...

spolubydlící právě kouká z okna na dvě duhy :D a rozplývá se, a bouří se... naše mysl či počasí?

škoda, že víkend nejde přeskočit... :( už bych chtěla pondělí... a skupinu a keramiku a tak... musím ještě naglazovat jednoho andělíčka a... snad už budou vypálený i ti "čtvrteční"... moc se těšim..

a duha nám pomalu mizí, zrovna tak jako naše představy o tom, co bude, až půjdeme domů... první co udělám, až přijdu domů, tak si přivoním k sluníčkem usušeným peřinám, aaaa :) ... a pět minut nebudu nic dělat.. a pak se vrhnu na kytičku, která padne jednomu z andělíčků do ruky..

...a zhruba za 14 dní bych mohla být doma nafurt, jupijé, zatím je to jen na pusu řečeno, ještě mi to musí schválit velká vizita...

v zajetí těšení se se mi dostává ten pocit, když ze sebe máte radost, jako když se něco povedlo, ale zatím musíte vydržet... už aby to bylo :).. na večer jsem dostala o prášek míň, což je super, ale pořád tam visí to: nezapomněla tam ten prášek dát?... budu doufat, že ne :)

mějte se fajn, a přeju klidnej večer bez bouřky

mou mysl zachvátil hurikán těšení!

Jana


5 názorů

Lnice
18. 04. 2016
Dát tip

brzo doma.-))Super.-)) držím palce, ať to dopadne a ať to rychle uteče.-))ale dnes už je přece pondělí.-))


Moc ti přeji všechny ty krásné zážitky. Najednou jsou takové veselé a nové. /T


Já jsem měl rád sýry javor a olympic. Olympic býval balený po dvou v šikovných plastových krabičkách s víčkem, jen bylo nutné zaslepit ty čtyři otvory na dně :-) Jestli se dělá ještě olympic, nevím, ale dnešní javor nemá s tamtím nic společného, protože není z mléka. Ale olympic by mne potěšil, pokud by chutnal jako tehdy... :-P


Gora
16. 04. 2016
Dát tip

Jani, hurikán těšení se naplní, uvidíš...                                              /T.


Kočkodan
16. 04. 2016
Dát tip
Já to,Jano,ťukám na dřívko. Zatím teda vydrž. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru