Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zollikonoce, ještě pár informací.

25. 03. 2002
0
0
1915
Autor
zolli

 

Takže ještě pár informací k zollikonocům.

 

 

Hned na začátku musím dementovat jednu ode mne mylně podanou INFORMACI!

 

Jsem „dement“, ale AUTOBUS v sobotu 30.3. 2002 z Holešovického nádraží jede

 

v 8:55

 

Každému komu jsem řekla jiný čas, nechť se přeorientuje na TENTO!!!

 

Myslím, že se to týká pouze Merleho, Lyrykovců, Rireho a Mahonka, ostatní jsem naštěstí nestihla blafovat.

 

 

Pro všecky případy sem dám i číslo na  mobil synův:

 

Můj je 0604709534

Jakubův je  0603743920

 

Když by nefungovalo ani jedno, tak jsem „trulo“ co zapomnělo přehodit simkartu a pak volejte ještě na 0723800216, což je mobil Honzíka, ale jeden z nich je zdechlý, takže budou v provozu snad jen Ti dva první.

 

Co sebou si přečtěte v předcházejících příspěvcích.

 

Omlouvám se všem, ale já NEBUDU v pátek v čajovně. Přijede tam Mahonek, který dostane mou plnou důvěru a podrobné instrukce, jak se dopravovat!

 

Mimopražští spí u Rireho, který si Vás vyzvedne 29.3. v čajovně U dvou šálků.

 

Prosím Vás všecky, naléhavě, aby jste stihli odjezd autobusu! Jinak Vám nastanou nepříjemné komplikace.

 

Spacáky si prosím vezměte sebou. Jsou li tací co nemají…nestresujte, je tam 35 postýlek, které by měly být vybaveny lůžkovinami, ale raději na to nespoléhejte. Já jsem totiž paní správcové říkala, že si vesměs spacáky přivezeme, tak nevím, bude li povlékat.

 

Beru rychlovarnou konvici. Je tam malá kuchyňka, nějaké nádobí v ní je.

 

Další případné dotazy ráda zodpovím poštou.

 

Těším se na Vás.


Bix
03. 04. 2002
Dát tip
chýbate !!! :o( zolli, vďaka....

Vio
02. 04. 2002
Dát tip
:-* a víc už nic...

Merle
02. 04. 2002
Dát tip
čtyři dědouchovy dcerky je fakt silný kafe... :)))

Astrálka
01. 04. 2002
Dát tip
* zollinka ďakujem ! obdivujem, že si nás zvládla, budem dlho spomínať, zišla sa namôjveru skvelá zostava Písmáčkov * odkedy sme prišli, krtek behá po akvárku a čosi ňufá.. Gabiku a Lilinku, ale sú ďalekooooooo :o/ * ja chcem ešteeeeeeeeee ! :o) jaskynky, chodbičky, hrad, les, skaly, ale hlavne všetky strašidlá :o) pozn.* ale najviac som sa bála, zollinka, keď ti horela hlava, ešteže ťa duchaprítomní okamžite uhasili ;o) a schválne, kto má teraz najviac hlinených guličiek ? čo to znamená ? * žasla som, ako Bix nádherne spieva, a ostatní krásne hrajú ! a tí zvyšní, už len tie úsmevy, čo dodať ?! tie vaše xichtíky mi chýbajú :o)

zolli
25. 03. 2002
Dát tip
avi

Merle
25. 03. 2002
Dát tip
ehm, už jsem nikde nedohledal informaci, kam že to vlastně z holešovic jedeme... jinak vílu vyzvedávám v pátek na hlaváku kolem půlnoci

Bix
25. 03. 2002
Dát tip
To by zaujialo aj mna, meno toho miesta:o) Prosim o avi.

zolli
25. 03. 2002
Dát tip
Merlíku a ostatní, jede se směrem na Českou Lípu. Víc se dovíte v čajovně. Dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru