Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní nájemník

26. 04. 2016
8
8
1539
Autor
Sršáň

Zimní nájemník

 

Schoval se medvídek schoval se do chlívku

protože nesehnal hřejivou pokrývku

příští rok na zimu spacák si koupí

z toho je patrné že není hloupý


8 názorů

Kolobajda
29. 04. 2016
Dát tip

Medvěd v kurníku - budiž...        ale v králíkárně?

Zdá se mi totiž - tudíž         že by do kotce se drápal marně.    : -))   /**

Vzpomněl jsem si, jak jsme jednou přijeli k tchánům do Skaličky a tchán říká: "Tak máme polovinu králíků zabitých bleskem"  ...o) ?!? Blesk byl totiž jejich vlčák (černý, jak půlnoc)


kuča
27. 04. 2016
Dát tip

Přemýšlivé medvídky mám rád. *


Kočkodan
26. 04. 2016
Dát tip
To zas jeden zmrzlý brtník pro nocleh si vybral kurník, slípky jsou však silně proti, situace se dál hrotí, vzteky kdákaj na hřadu, méďa ztrácí náladu, čím dál víc svůj kukuč chmuří, že ho tady nechtěj kuři,. Nakonec vše končí zdárně, přijali ho v králíkárně.

MKbaby
26. 04. 2016
Dát tip
Schoval se medvídek za kanape, na karbid zřejmě mu trochu kape. Kdyby si koupil fůru uhlí, mohl být v teple a přitom ztuhlý... :-)

Gora
26. 04. 2016
Dát tip

Hlavně aby nezmizlo našich celkem již dvanáct malých selátek maminek Toničky a Janičky: ty dvě by zahnaly i medvěda, jsou velmi ostražité.../T.


Kočkodan
26. 04. 2016
Dát tip
Když do chlívku přišel grizzly v tomto zimním čase, tak čuníci rychle zmizli, naštvaný jak prase.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru