Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milovat svou vlast a jiné...

27. 04. 2016
9
14
1608
Autor
Kolobajda

http://www.stahuj-knihy.cz/stahujknihy/eshop/23-1-PRIPRAVUJEME-DO-PRODEJE/0/5/994-Vanek-Pavel-Milovat-svou-vlast-a-jine

Ovšem u mně osobně za 150,- Kč + poštovné. Kontakt: kolobajda@seznam.cz

Přeji všem spřízněným duším krásně prosněžený den.


14 názorů

Umbratica
09. 05. 2016
Dát tip

Víš,Kolobajdo,já si myslím,že je lepší,když pobavíš a rozesměješ padesát normálních lidí,než když ti uznale poklepe na rameno jeden jediný universitní profesor. - Proto jsou profíci a "profíci". - Ty jsi bez těch uvozovek.


Kolobajda
05. 05. 2016
Dát tip

Ahoj Pavoučku!   Já a profík? Tos trochu přefík(la), i když připouštím, že by mi to zas až tak nevadilo. Ale - pokud si zde někdo o mně utvořil obrázek, že jsem autorem pouze zoufalých slovních hříček -  tato kniha by měla všechny vyvést z omylu. Zcela vážně píšu povídky (většinou zcela nevážné...)  Přesto díky!


Umbratica
05. 05. 2016
Dát tip

Moc blahopřeju k vydání knihy . - Ukázalo se,kdo je tady opravdový profík.


Lakrov
29. 04. 2016
Dát tip

Gratuluji k úspěšnému završení dlouhodobého úsilí :-)


Gratulace hned a květiny na párty?    :-)))

Do Krumkova si připrav pár výtisků. Už se na to těším.


Prosecký
27. 04. 2016
Dát tip

Blahopřeji!


Lnice
27. 04. 2016
Dát tip
Jé, gratuluji :)) také bych prosila osobně v Krumlově s věnováním, jestli mohu pěkně prosit :))

Kočkodan
27. 04. 2016
Dát tip
kondolejšn, kolobajdo!!!

agáta5
27. 04. 2016
Dát tip

gratulejšn, Kolobajdo!!!


MKbaby
27. 04. 2016
Dát tip
Též si jeden výtisk dovolím reservovat :-)

Gora
27. 04. 2016
Dát tip

Samozřejmě, bez podpisu s věnováním by to nebylo ono...


jo, taky si jednu zamlouvám s osobním předáním...:o)


Gora
27. 04. 2016
Dát tip

Pavle, tak se to vyklubalo, GRATULUJI /dovez na sraz/.                        /T.


no vida, gratuluji :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru