Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na nudy (speciélně pro Zdendu)

06. 05. 2016
3
13
1377
Autor
IQ nick

Řekla jsem si, že by bylo zajímavé změnit z původního textu co nejméně a zároveň dojít ke konci, který vyplynul z diskuse o prvním přiběhu Na nudy :-)))

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=467632

 

Na nudy    

 

Stojím po pás ve vodě a čekám, až se vyrovnají teploty. Postavu po mé pravici registruju jen periferně, neboť nemám žádný důvod věnovat jí svoji pozornost. Podívám se na ni, až když se pohne. 

Asi pětadvacetiletý útlý muž hbitě vykročil a s pohledem upřeným na horizont, se ponořil až po ramena, jakoby se chystal plavat. Místo toho udělal ještě jeden dlouhý krok a dobře vyměřeným pohybem mi prohrábl bobra. Zároveň se prudce odrazil od dna a plave pryč.

Nečekaný útok na moje intimní partie mě konsternoval na nejvyšší míru. 
Cítím, jak se mi po tvářích rozlévá horký nach. 
Bože, já se ještě umím stydět? 

Nejraději bych okamžitě zahučela pod hladinu, jsem ale příliš rozpařená na to, abych hned skákala po hlavě do vody a tak jen mlčky stojím a udiveným pohledem hodnotím úchylákův styl. Jeho záškolácká prsíčka ve mně vzedmou vlnu mateřské něhy. 
Jak to myslel?

Pomalu se nořím stále hlouběji a přemítám. Ještě před nedávnem by mě takováhle nehoráznost rozzuřila do běla, ale dnes … nemohu popřít, že se v koutku své duše, cítím být polichocena.
Je to už dlouhých pár let, co se naposledy mužská ruka dotýkala mého těla ...

Ježiš, to je horko … 
Co blázním?! 
Vzpamatuj se! Takhle to určitě nemyslel. 
Tohle masíčko už dávno není pro mě ...

Anebo ... co kdybych ... mu třeba ... 
... pomohla ... ?
Řekl si o to, ne?

Pak vyrazím.
Mám pro tebe překvapení, chlapečku. Když budeš chtít, postarám se, abys na tenhle den nikdy nezapomněl!

Dostihnu ho po pár tempech. Není moc zdatný plavec a tak raději přibrzdím, abych ho nevylekala. Pomalu k němu připlavu tak blízko, abych na něj nemusela křičet. 
Zaskočeně ke mně otočí hlavu. Provinilost se vzdorem na jeho tváři hrají nerozhodný mač.

„Mladý muži,“ usmívám se přívětivě, „ vy ani nevíte, jak jste mě potěšil. To vaše pohlazení bylo tak pěkný.“
Zatváří se užasle.
„Ráda bych vám to nějak oplatila. Nepoplavem spolu támhle na ten ostrůvek?"  

 

.


13 názorů

IQ nick
09. 05. 2016
Dát tip

Lakrove, děkuju, už to opravuji :-))) nejsem tady zase až tak často. A děkuji i za tip, i když ten si možná zaslouží víc Zdenda :-)))


Lakrov
09. 05. 2016
Dát tip

Znamenitá úprava. Najednou to začíná dávat smysl, je v tom zachycen  dospělý pohled na život a hezká dávka sebeironie. Ta se ti povedla :-)  Tip. P.S. Ten nesprávný tvar zájmena  (...neboť nemám žádný důvod věnovat JI svoji pozornost...) je v úvodu pořád.


to není obtěžování, je to zajímavé sledovat tvůrčí proces on-line :o)


IQ nick
06. 05. 2016
Dát tip

Zkušená žena by ho uměla ukecat i bez skandálu :-)))

jinak dík za nápad, vidím to na třetí verzi, ale tou už vás tady obtěžovat nebudu, slibuju :-)

    

 


jo careful má pravdu... všechno bych tam nechala původní, jen bych přidala ten návrh :)))


careful
06. 05. 2016
Dát tip

:D...já myslím, že by ten pán asi odmítl, což by ji rozzuřilo a začala řvát, že je úchyl...což by byla lepší story než verze bez Zdendy i ta pro něj.:)


IQ nick
06. 05. 2016
Dát tip

Aleši-n, dík, zkusím to tam dát 


IQ nick
06. 05. 2016
Dát tip

Já myslela, že bude lepší, když si to každý dovymyslí po svém a vidím, že jsem udělalal dobře....... :-))


... jo a matka jim mává z lodě a táta vaří guláš :)


neškodilo by dát do prologu odkaz na tu původní verzi... ta se mi teda líbila víc :o)


:))))


:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru