Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět

23. 05. 2016
5
4
874
Autor
Sal Paradise

Buridanův osel, o kterým Jan nikdy nepsal, výpadek v tréninku, korelační délky prostředníčku... jak nahlížíme Boha? Budvar, apoštolové, Boskovice! Dvanáctka pobrala tolik chuti jako Bonaventura rozumu, Dalibor si užívá postmoderní dědovu klobásu a vede to k jistým závěrům, leč nezavírejme oči - Vertigo, Rocco a jeho bratři, všichni spolu jsme více než celek... Dějiny fotografie, Kristýna se neozývá, ale fandíme dál Slavii, Sebastian Vrbka Mikkelsen, True Detective a Ivčin pražskej fakáč. Holoto, Lucie, ukaž kozy a namaž marmeládou stíny duší! Tomáš v jednotným intelektu bude možná chrochtat blahem a vůbec vo co jde? Jen zářit, snít a ohřát si na zahradě ten dobře naříznutej špekáček... Jazz, Ostrava, bando Praha, kino svět, a tolik zbytečnejch vět...

 


4 názory

Občas se člověk musí navzdory formě vydat na duševní trip... ;-) 


Kyna
27. 05. 2016
Dát tip

Výcuc labyrintu světa 2016, ráj duše se schovává v nařízlým špekáčku.


agáta5
24. 05. 2016
Dát tip

chtělo by to upravit do básně ...

hlavně dobře naříznout ten špekáček... líbí se mi to :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru