Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Říčný Číňan

24. 05. 2016
7
13
1727
Autor
Movsar

Vpád jiného

Déšť je vždy vpádem jiného. V záplavě stejného, všech těch digitálních obrazů a unifikovaného tovaru, je to zpráva odjinud. A mokří jsou rázem všichni jiní: ta je má jak poloviční limetky a tahle pod trikem chová pár dýní. Ach, tenhle vpád jiného… 


Roztopřísná kurátorka světa

Jako by brala kuratelu nad celým světem, ta mladá žena se tváří roztopřísně. A do uší tečou jí písně, nejpíš Wagnerova Jízda valkýr, a do ajfonku jak šípy kuší znaky buší. Smajlíci to asi nebudou. 


Pilíř blbosti

A udělalas ty halušky? A co říkal? haleká do sluchátka ženská, ještě než se metro rozjede. Ano, přesně kvůli tomuhle vynalezli mobilní telefon. A podle některých teorií je neomezená komunikace pilířem svobody, ba i samotné demokracie. Podle mě je pilířem blbosti.


Říčný Číňan

Na Smíchovském nádraží si daly dostaveníčko postavy z podsvětí. Burroughs by měl radost. Číňan jednu potulnou dívku vtahuje do svého krámku. Nevím, zda ji poskytuje kioskový azyl před strážníky, nebo si na konci směny chce povyrazit. Snad ji teď uložil do pěnových podrážek tenisek Plima a je z lásky celý říčný. Bylo to plima, řekne na závěr, sáhne do pytlíku s mincemi a požádá o malý polibek.


13 názorů

MKbaby
25. 05. 2016
Dát tip

Už aby :-)


Movsar
25. 05. 2016
Dát tip

aspoň tě nežahne! a snad už to s odpůrkyní rychle dořešíš. asi jde o děti, protože rozvod samotný je dnes již pravidlo.


MKbaby
25. 05. 2016
Dát tip

Ne, já jsem od elektriky, od té se slabšími proudy :-)


Movsar
25. 05. 2016
Dát tip

já myslel, že pracuješ na soudu, proto. a ty se rozvádíš. 


MKbaby
25. 05. 2016
Dát tip
Ne, já pracuji na změně údaje ve svém OP v kolonce "stav" :-)

Movsar
25. 05. 2016
Dát tip

já myslel, že se ti střídají. že s nimi pracuješ, ne že se s nimi sám rozvádíš. teď už v tom nemám jasno. 


MKbaby
25. 05. 2016
Dát tip
No, odpůrkyně bývá vždy jen jedna. Tedy pokud nejsi muslim a nerozvádíš se se čtyřmi manželkami najednou :-)

Movsar
24. 05. 2016
Dát tip

díky přátelé. mmch ten číňan skutečně existuje. jmenuje se šušu a co v kisoku dělali, nevím, namísto klíčové dírky tam má fabku..

mkbaby: přeju tedy dýňaté odpůrkyně :-)


MKbaby
24. 05. 2016
Dát tip

Žůžo :-) Jinak já vždy raději pár dýní než limetky :-P


Josephina
24. 05. 2016
Dát tip

kvůli tomu! přesně!


Gora
24. 05. 2016
Dát tip

Vše vtipné, ale říčný číňan /bylo to plima:)))/ je božíí.../T.


nejvíc neomezeně komunikují ti, co mají nejméně co říci...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru