Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zařadil jsem se naoko

30. 05. 2016
10
25
827
Autor
MKbaby

Vstoupil jsem do fronty na oko,
dělám to jenom naoko,
abych si osušil slzy,
neboť mne velmi mrzí,
když češtinu kdosi prasí.
Doufám však v lepší časy...


25 názorů

Horác
02. 06. 2016
Dát tip

Diano, šetři si nervy...stejně jako technický, ani ten jazykový vývoj nezastavíš...Nezapomeň, že rozhodují absolventi Plzeňské university...

MK: taky jsem zatlačil slzu zklamání:-)


MKbaby
31. 05. 2016
Dát tip
To je v pohodě, neboj se, že bychom to já nebo Aleš chtěli nějak hrotit :-) Jen dokud on bude plivat síru, my si z něj budeme dělat srandu :-)

gabi
31. 05. 2016
Dát tip

bejby, ja sa na teba preto nehnevám :)je to tvoj spôsob komunikácie s "nenormálnym"... z "normálneho" by aj mňa bavilo dělat si legraci :)


MKbaby
31. 05. 2016
Dát tip
Já je čtu, protože jsme v nich jmenovitě napadáni. Ale znovu podotýkám, že my se nesnižujeme k urazkam a vulgarismům, my si z Mistra děláme legraci :-) Kdyby byl normální, tak se zasměje s námi a v tu ránu je klid :-)

gabi
31. 05. 2016
Dát tip

bejby, znova sa pýtam - ako by si vedel, čo z nich čiší, keby si to nečítal?


MKbaby
30. 05. 2016
Dát tip
Evženie: Ano, je přísně zakázáno brát si cokoliv s sebou do hrobu :-)

MKbaby
30. 05. 2016
Dát tip
gabi: Dotyčný úchyl neustále cpe na Písmák shluky písmen, jež dohromady sice nedávají moc smysl, o úrovni literární ani nemluvím, ale čiší z nich nenávist a urážky naším směrem...

MKbaby
30. 05. 2016
Dát tip
Stázka: Taky to může být jen mastné oko :-)

MKbaby
30. 05. 2016
Dát tip
Diana: fuj tajbl... pošleme mu antrax v obálce :-)

K čemu ti bude pěkná oční barva,

když ti prý brzy vykoukne z něj larva.    /T


gabi
30. 05. 2016
Dát tip

bejby, keby ste ho nečítali a zablokovali, čím by vás nasral?


Diana
30. 05. 2016
Dát tip

To je, co? Českých synonym pro start-up vychrlím bez přemýšlení nesčetně: rozbíhací, zaváděcí, začáteční, spouštěcí, náběhový, snad i startovní - jenom ne, proboha, startupový, to bolí!!!! Za co, Bože, za co?


MKbaby
30. 05. 2016
Dát tip

Diana: Startupový? Za co, pane Bože, za co???


MKbaby
30. 05. 2016
Dát tip

gabi: Až on pochopí, že nemá imrvére srát nás, pak nebude nikdo srát jeho :-) Jen na rozdíl od něj my se neuchylujeme k hrubosti a ponižování, my si z něj jen děláme srandu :-)


Gora
30. 05. 2016
Dát tip

Tupani či tupouni...horší snad jen ufouni:)))


Diana
30. 05. 2016
Dát tip

Naopak, baby, bude hůře! Důkaz: Hospodářské noviny 30.5.2016 uvádějí tlustý titulek "Reklamní matadoři rozjeli startupový fond". STARTUPOVÝ!!! Tupani! Já snad emigruji! 

 


over
30. 05. 2016
Dát tip

:)


Sršáň
30. 05. 2016
Dát tip

najít absolutní rým není tak jednoduché jak se zdá....


agáta5
30. 05. 2016
Dát tip

gabi, myslím, že určitě ne... my aspoň ty hrůzy rozmělníme na menší hrůzy :))))))


gabi
30. 05. 2016
Dát tip

decká, vy si nedáte pokoj??? :) mohlo tu byť o polovicu diel menej pre jeleňa, keby ste ho nesrali :))))


agáta5
30. 05. 2016
Dát tip

nejspíš dostaneš vytýkací dopis! Japa že to nemáš velkými písmeny???


okoloidúci
30. 05. 2016
Dát tip

:)) MK, prilievaš olej do ohňa, seč ti sily stačia :) *

tip aj agátě za vtipnú repliku :)


Gora
30. 05. 2016
Dát tip

Naoko se zařadit:

to je doby velký hit.  

Naoko se převléci

nemusí být od věci:)))                                                                                  /T.                                                               


agáta5
30. 05. 2016
Dát tip

nedoufej, bejby, je to v čoudu

kdosi má tady rozum v oudu  :)))

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru