Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční kašel děťátek

03. 06. 2016
8
8
1267
Autor
Movsar

Playa Blanca

Bílá pěna, bílý písek, bílý kokos, bílé kalhoty mužů a bílé sukýnky žen. Playa Blanca. Ztracený ráj, šuměnka hozená do vody bez konce. Tady pálí slunce do baňatých ňader a do pytlíků, tady jsi na rovníku.


Noční kašel děťátek

Korunami stromů prokapává mírný déšť. Otevřeš okno a posloucháš ten zvuk úzkého bití kapek. Jako noční kašel děťátek, jako když kodein pleská o lžíci. A ty si taky jednu dáš a ve sny upadáš…


Vezeme vám mléko

Vezeme vám mléko, čerstvé mléko. Jedinou jistotou v tomto zmateném světě je, že ti vpodvečer bučící dodávkou přivezou mléko až k domu. A tvou jedinou svobodou je odmítnout. A dál pít svůj rum.


Pátek večer

Rodiny utekly do chatových osad, básníci do řečí. Tak rozhodl pátek večer. A kdo by se stavěl času? Teď tam voní oheň a tam zas rozkvetlá věta. A všechno postupně modrá nocí.


8 názorů

Je to podezřele malebné a uklidňující. Ale krásně pohodové.  /T


Movsar
04. 06. 2016
Dát tip

ano, jarmark tady. jarmok mi přijde roztomilejší.


8hanka
04. 06. 2016
Dát tip

v Trenčíne ale brala by som aj ten Smíchov

( u Vás je jarmok  tuším jarmark alebo sa mýlim?)


Movsar
04. 06. 2016
Dát tip

jarmok je pěkné slovo. v blavě nebo na náplavce smíchova? anebo ještě někde jinde?


8hanka
04. 06. 2016
Dát tip

:)*

čítam až v sobotu, chystám sa na farmársky jarmok, teším sa na vône, ktorým neodolám, zase mi pribudne nejaká bylinka na  nimi  prepchatý balkǒn, bez neho by sa mi ťažšie žilo:)


Marcela.K.
04. 06. 2016
Dát tip

...pátek večer mě zastihl na terase s nohama na stole ...není kam utíkat, není co říci ;-)


Gora
03. 06. 2016
Dát tip

Volím mléko a rozkvetlou větu:)                                                          /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru