Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soud se probouzí, povstaňte

06. 06. 2016
9
12
1785
Autor
Movsar

List z elektronického deníku, 6.6.2016.

Řidiči

Řidiči začínají svůj den zácpou. Snad si v tom už libují, jinak by prostě jeli tramvají. A tak lelkují za volanty. Ještě že vynalezli tablety, ty pomáhají. Jiní ale své tablety zjevně ještě nemají, a tak troubí a někteří se pak i poperou. Boys will be boys. A zatímco jedni čtou, co řekl Sobotka svým ministrům, a druzí svádějí zápasy, do vzduchu uniká jed. A ti hloupí boys a jejich girls se pak diví, že robátka mají alergie sotva se narodí. Jak říká textař Horáček: Žijeme v nádherné době!


Soud se probouzí, povstaňte

Soud ve Spálené se probouzí do týdne. A už náramně, v devět budou soudit skupinku excelentních Romů. Vedou je v řetězech, Stojky a Lakatoše, a oni jdou jako medvědi. Jen jim nikdo neháže piškoty. A tak se zlobí a své strážné nazývají kokoty. Typtydýdy. Prostě soud se probouzí do týdne. Povstaňte.


Voyerské EKG

Stoupá a klesá její hruď, tak spolehlivě jako rtuť. Stojí zapřená o zábradlí a hřeje ty dvě bílé spousty na poledním slunci. Za sebou Akademii věd, ach, tolika vědění v zádech. Civím jí do výstřihu jako chlípný děd a tvářím se, že jen kontroluji životní funkce – pravidelný dech. Je to takové voyerské EKG, hit léta. Nabídl bych jí ještě mammografické vyšetření ústy, ale právě mi přjíždí tramvaj. 


12 názorů

Movsar
09. 06. 2016
Dát tip

tak jsem rád, že jsem vás mohl aspoň trochu pobavit.


Zasmála jsem se hlavně tomu EKG.   /T


Marcela.K.
08. 06. 2016
Dát tip

To bys ale musel mít hodně velkou hubu, že ?! ;-))) Promiň.


gabi
07. 06. 2016
Dát tip

:)*


MKbaby
07. 06. 2016
Dát tip
Ty dvě bílé spousty... ;-)

Movsar
06. 06. 2016
Dát tip

vlastně jsou všechny tři písničkové. tak díky za čtení, přátelé.


mě se tedy líbí mammografické vyšetření ústy :o)

ale i celkové hudební podkreslení


Gora
06. 06. 2016
Dát tip

Excelentní Romy má Ivan Hlas v songu, myslím...a tvůj hit léta je :-))   /T.


Kočkodan
06. 06. 2016
Dát tip
Necivíš na ženy skoro jak tele, vždyť ty máš úmysly léčitele.

Movsar
06. 06. 2016
Dát tip

tak to mě potěšilo, stázko.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru