Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sráz

09. 06. 2016
0
9
832
Autor
Amale

Sráz - tak krásně vysoký a tak krutě strmý.

Udělej krok a doufej

V pravdivost rčení „Láska dává křídla“.


9 názorů

Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Člověk, který zabije svůj vlastní svět, zpochybní celou svou dosavadní existenci. 


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Co znamená "v mém světě prakticky neexistuje"?


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Právě proto radši řekněme, že jsem to nepochopil :D Opět odkážu na Austera, který ilustruje pojem "mentální sebevražda" - zabití svého schizofrenního já, zborcení jednoho světa za účelem spojení se se světy druhými. Ale myslím, že o tomhle tu nemluvíš, a fyzická sebevražda v mém světě prakticky neexistuje.


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Láska je někdy sebevražda.


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Na motiv sebevraždy mám osobně radši absurdní atmosféru, nikoli poetickou. Řekněme, že tady jsem tě nepochopil.


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Děkuji za rady.


agáta5
09. 06. 2016
Dát tip

avízo a najedeš na dotyčného, ale nefunguje to jako zpráva jen pro něj, může si to přečíst každý

tak ty nejspíš nebudeš škodič hihi  tož sorry a vítaj... my tu máme poslední dobou takový ... no sama uvidíš :)))

nahoře v liště - pošta - tam můžeš psát jen dotyčnému


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

agátě5: o, délky mé, neměly jste trvání... Děkuji. Nevím, kdo mi to spolkl. Asi se ztratily v ambivalentnosti. Opravím.

Jak se tady píšou odpovědi na komentáře, aby to viděl jen adresát? Nemůžu najít volbu "Odpovědět" nebo něco podobného. Jen okno na další komentář.

 

Amale


agáta5
09. 06. 2016
Dát tip

já myslela, že je to sraz ze základky a on je to sráz :)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru