Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voces del Tango

09. 06. 2016
2
9
766
Autor
Amale

Voces del Tango (Mujer)

Z očí do očí

Srdce proti srdci

Levou na rameno

A pravou křížem přes tvou dlaň.

Abrázame fuerte!

Neprojde mezi námi ani smrt.

Špička – pata – špička

Až na kraj touhy.

Vášeň a chlad

Něha a hněv

Bolest a slast –

Jen jeden tanec

Jeden pokus

A jeden život.

Drž mě pevně!

 

Voces del Tango (Hombre)

Ole, tanguera,

Ruku kolem krku –

Ať cítím, jak proudí krev tvým zápěstím.

Tanec v rytmu tepu

Je to, co chci.

Jsi vzácný obraz

V rámu mých paží.

Špička – pata – špička

Dlouho noha k noze

A chvíli každý sám

Ať stesk nás žene k sobě.

Hudba nás probodává

A trhá nás na kusy.

Přes moře lásky

Až ke břehu smrti.

Te abrazo fuertemente!


9 názorů

Kyna
10. 06. 2016
Dát tip

To je právě ono - když tančíš agresivní procítěné sexy tango, tak když pustíš ženu, necítíš stesk, ale chtíč, alespoň teda já. Stesk cítím, když déle neslyším její hlas a přemýšlím nad tím.

Beru chtíč a stesk jako to stejné, jen s jiným kabátem. 


agáta5
09. 06. 2016
Dát tip

a chvíli každý sám... a pak ten stesk ... dobrá kombinace... chtíč? no, možná... jó možná obojí ... :))


agáta5
09. 06. 2016
Dát tip

čas?  Trochu ti pošlu :)))


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

teď ne o básni, o tangu: stesk - když jsou tanečníci v tangové figuře od sebe, cítí Stesk, protože to je moment odloučení od lásky...to je  můj zas dojem, takhle já tančím tango. chtíč v mém tangu je na začátku, když se na Ni díváš, jak je krásná, připravená k milostnému boji. Ale pak se zamiluješ jak idiot a už je ten tanec o něčem jiném. Ale s tangem je to těžký, to je moc barevný tanec... Každý jej tančí jinak. Sakra, musím přeložit... Mám báseň Tango s potkanem, ale musím přeložit. Není čas, nenííííí.


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Mně se taky líbí, ale v tangu jsem ho ještě nepocítil, to spíš ten chtíč - stesk přetmelený agresí.


agáta5
09. 06. 2016
Dát tip

hm...mě zase přišel ten stesk dobrej... jakože jo... cit, pocit :)


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Konečně normálně ambivalentní, alias žena a muž! jediné, co mi nesedělo, byla zmínka "stesku", na které se v tangu přeci snaží člověk zapomenout, stejně jako čtenář, který o něm bude číst. Osobně bych použil protipól stesku, alias chtíč.

Nic víc, tipuju.


MKbaby
09. 06. 2016
Dát tip

Ve španělštině se používá vykřičník i před větou, ovšem obrácený. Nejen tady si pleteš mne a mně, doporučuji nastudovat a pomáhat si pomůckou - zájmenem ty. Správně je tedy "... drž mne pevně..."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru