Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V původním znění

09. 06. 2016
1
6
725
Autor
Amale

Přes bílou noc
Černý sníh
Letí.
Rty do tmy
Ještě šeptají veršů
Prokletí.
Marně si říkám,
Že tenhle snímek je negativ.
Není.
Vidím ten film zcela
V původním
Znění.
Světlo je tma
A těla jsou jenom
Stíny.
A naše dobré skutky
Jsou naše
Viny.
Moře je poušť
A Kain je
Vlastně
Ábel.
Láska je krev.
A Bůh je tím pádem
Ďábel.


6 názorů

Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Tak to má přece být, milí čtenáři... Každý je jiný. V tom to celé je.  A děkuji.


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Qíčalo, pokud tohle dokážeš pospojovat, tak jsi, podle mého, složitější :D Taky mi to jde spojit, ale krapet mě rozhořčuje, že se to ani malinko nespojí - kdyby autor přidal byť jen jeden verš, který přidá spojený pocit, dal bych tomu tip, protože jazyk a snový obraz této básně se mi líbí. Bohužel mě báseň vyflusla opět uprostřed nepříjemného labyrintu duše a světa, a tak si z ní odnáším onen nijaký pocit.

Kdyby to byl alespoň nihilismus a ten pocit byl opravdu řádně nijaký a ztracený... Ale není. Je jen trochu zoufalý a trochu ztracený.


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Hm, jaký to může mít obsah?... Bílá noc, černý sníh, je tu nějaká ambivalence... Rty do tmy, že by si to subjekt filtroval přes slast? Marně, nedokáže se s tím smířit... V původním znění, myslíš si že víš o co jde, světlo je tma a zase ses ztratil... Dobré skutky jsou viny, ambivalence přichází opět a stále, láska je krev už neakceptuje ani většina sadomasochistů.

Dej si to do indispozicí a prober to s někým jiným než sám se sebou.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru