Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevěř nikomu, komu je přes třicet

14. 06. 2016
9
8
662
Autor
Kolobajda

Tak jsem nedávno zaregistroval, že zde Jejdavilda založil klub: "Nevěř nikomu, komu je pod třicet". Tak jsem se do tohoto spolku také přihlásil - a představte si: Byl jsem přijat! To se událo 4. 5. a chtěl jsem se nějak  uvést, či presentovat, abych byl této pocty hoden. Ale bohužel mě nic vtipného nenapadlo. Ono je třeba také vzít v potaz, že spousta z těch pod 30, vlastně neví, vo co go. A teď - 6. 6. jsem si přečetl od autora Kyijna "Hlavně nevěř nikomu pod 30". Tak mě vlastně navedl k tomu, abych svůj výplod oprášil, ale - opět mě nic vtipnějšího, než je ta předchozí úvaha, nenapadlo. Proto ji zveřejňuji až teď...

 

 Nevěř nikomu, komu je přes třicet

 

Tohle kdysi dávno pravil Lennon John

drahé pašované desky, levný gramofon…

Od té doby z hor již steklo hodně vod

dnes už nám to heslo nějak není vhod

nemusíte - ale můžete na to vzít jed

 

nevěřím nikomu, komu je pod třicet


8 názorů

Lakrov
28. 06. 2016
Dát tip

Celkem vtipně pojaté "skoroverše" nesoucí (nám již) známý podtext :-)  Tip.  


Kolobajda
26. 06. 2016
Dát tip

Svatá pravda...


Umbratica
23. 06. 2016
Dát tip

Tvoje básnička mě svádí k mnoha úvahám. Chápu,že generace beatniků se chtěla odstřihnout od generace otců,kteří (např) způsobili druhou světovou válku (make love not war),ale nechápu dost dobře,od čeho se chce odstřihnout ta generace současná,která (např) přijala "náš" digitální věk i s chlupama a že by nebyla spotření,to se (až na vyjímky) říct nedá.


8hanka
14. 06. 2016
Dát tip

na veku nezalezi, je to len cislo, skor je to o pocite...dnes som mala tu cest vidiet  79 rocneho pana, ocaroval ma  jeho pristupom k zivotu, cestuje po svete, krasne spieva...chcela by som byt taka v jeho veku, ba uz teraz hned:)

Nie je to vtipne, ale je to aktualne:)


Věř, ale komu věříš, měř.   (Bílá paní)      /T


Gora
14. 06. 2016
Dát tip

Chlapci lehce přes třicet, jste vtipní /úsměv/ a tip


Kočkodan
14. 06. 2016
Dát tip
Soudruzi za totáče by to zkrátili asi ještě víc – nevěř.

já bych to zkrátil: nevěř nikomu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru