Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

príbehy zo života gejmerov

23. 06. 2016
1
2
546

1. TETRIS

Zblížilo ich gejmerstvo. Obaja mali radi tetris, hada a commander keen 5. A počúvali AC-DC.
"Si jediný v Revúcej, kto počúva AC-DC. Nevieš, ako ťažko sa takíto ľudia hľadajú" mazal jej medové fúzy popod nos.
Tak začali spolu chodiť podľa obvyklého rituálu zakoreného v ľudskom genóme. On ju pozval do miestnej reštaurácie na vietnamské nudle a instantného turka za 30 centov. To ich zblížilo, a potom ho ona pozvala k sebe na byt. O dva roky sa zobrali na obecnom úrade Mokrá Lúka. 
Bohužiaľ, gejmerstvo ich nepripravilo na spoločný život, pretože život nie je tetris.
Domácnosť upadala a oni nemohli chodiť na záchod.
Rodina upadla, finančne skrachovala, dom zatiekol, on zistil, že táto hra mu nejde, vypol Sims 4 a zapol si starý dobrý tetris.

2. HAD

V bytovke z 10tych rokov býval týpek v tom byte s vysokými stropmi, a mal tam veľkoplošnú obrazovku, a na nej hada. Sedel rozvalený na gauči, motal brká, pil fľaškového braníka ak ho mali za 6 korún, a kŕmil hada.
Had neriešil, bol šťastný, najedený, čoraz viac, žil bezbreho konzumným spôsobom života, iba putoval za potravou, ktorá mu sama skákala do pusy. Potom sa prejedol, zaplnil celú obrazovku, dostal existenciálnu krízu, narazil si do chvosta a na následky toho umrel. Ale toto nevadilo, týpek vždy po chvíli dostal nového hada. Žil s kocúrom a raz za čas prijímal návštevy.

3. REDTUBERING

Na zraze vlogerov v stanovom mestečku vznikali komunity a sekcie podľa zamerania. Aj gejmeri sa rozdelili na klany "My Little Pony", "Pokémon", "GTA San Andreas", "Mafia 3" a "Samorost 88" a navzájom na seba točili dissy, ktoré si posielali cez youtube. 
ŤuŤuManTV49 natočil diss na fanúšika Samorostu s použitím akademicky znejúcich výňatkov z wikipédie dokazujúcich, že hra Samorost je úpadkovým gýčom plným primitívneho buržoázneho malomeštiackeho idealizmu.
"Tyjo, jak ho zotrel" pišťala VaginaGirlTV a hneď mu poslala videoodpoveď. 
Oni následne vykonali sex cez skype a založili si spoločný redtube vlog, ktorý získal aj cenu Vlog_Varlata Awards 2019 v kategórií Pornovlog roka. Videonahrávku so splodením ich prvého syna Miška darovali Miškovi k jeho osemnástym narodeninám, aby sa následne dozvedeli, že on ju už predsa predtým videl na redtube. 

4. GEEK

Mladý metalista sa rozhodol nájsť si partnerku. Keďže bol, ako každý metalista, veľmi inteligentný, išiel na to systematicky. Pobral sa na lokálny festival, a tam začal spovedať každé dievča, ktoré mu prišlo atraktívne, a položil mu dotazník o 50 otázkach z heavy, doom a speedmetalovej scény, ako aj z počítačových hier venovaných tématike pekla, ako sú Diablo, Doom či Virtuální turistický průvodce Prahou s Milošem Zemanem. Dokopy takto vyspovedal 50 respondentiek, a následne zostavil rebríček. Rebríček vyhrala Zuzka so skóre 56,8%, čo bolo nedostačujúce. Začal teda uvažovať nad presťahovaním sa do iného mesta, kde žijú lepší metalisti. Presťahoval sa do Sabinova, a na lokálnom metalovom večierku opäť vyspovedal 50 slečien. Víťazka Ňuňéta s 65,6% úspešnosťou tiež síce nebola úplne top, ale pri následnom rozhovore prejavila nečakaný vhľad do estónskej, bieloruskej a moldavskej blackmetalovej scény, a tak jej dal šancu. Išli spolu na byt a nechal ju zahrať si Virtuálního turistického průvodce Prahou s Milošem Zemanem. Za päť minút dala 10 promile, čo bolo skóre, aké sa jemu podarilo dosiahnúť tak za polhodinu. Bolo rozhodnuté. Obaja sa zobrali, porodili syna a dali mu meno Thor.

5. COMMANDER KEEN 4

Jeho pán odbehol od počítača, on prešiel do módu "šetrič obrazovky", čo znamená, že si sadol a začítal sa do knihy. Bol to súborný prehľad starogréckej filozofie. Commander Keen bol vzdelaný človek. Uvažoval nad tým, aký je jeho zmysel života, a všetko sa točí v bludnom kruhu, dookola musí skákať po plošinách a zbierať náboje a sladkosti, ktorými sa nikdy ani len nepreje, a potom strieľa po netvoroch. A keď nakoniec toto všetko skončí, a on nájde východ, odrazu musí presne toto podstúpiť zase, a zase a zase.
Tento moment uvedomenia po chvíli prešiel, k počítaču si zase prisadol Jyžo a začal ho ovládať, a on už sa nezamýšľal opäť nad ničím, stal sa z neho bezduchý vykonávateľ príkazov. 
"Zabil si všetky tie chránené jedovaté slimáky, roztomilé červené loptičky a tupučkú morskú príšeru, obžalovaný?"
"Áno. Ale konal som na príkaz, nebol som schopný to ovplyvniť".
"Neplatí. Každý je zodpovedný za svoje činy."
"Ale princíp ontologického pohybu od Aristotela tvrdí, že súcno potrebuje pohyb ku svojej existencií. Čiže, kým mnou nie je hrané, neexistujem. Pritom aj v takom prípade ale stále existujem ako idea na počítačovom disku, ako o tom píše Platón. Jeho nasledovník Plotinos vlastnou hlavou dokázal, že bytie je tak plné vlastnej existencie, až emanuje samé cez seba, nastane overload a z jednej idei vznikajú jej mnohoraké reprezentácie. Takže darmo sa snažíte, ja existujem v miliónoch kópiách, a na každej mi bolo poskytnuté slušné množstvo životov, ktoré si dopĺňam požieraním sladkostí. Ďakujem za vypočutie"
Súd rezignoval, lebo proti tomuto nemal čo vytiahnúť. Bohužiaľ, potom mamička cez digitálnu žiacku knižku zistila, že Jožo prišiel domov so štvorkou z chémie a zakázala mu Commander Keen 4, kým sa nedoučí. Kvôli tomu bol Keen uvedený do stavu dočasného neexistenčna. 


2 názory

prva je pecka. 


careful
23. 06. 2016
Dát tip

První část mi připomnělůa mnou povídku Terapie...podobné téma.

Had byl takový o ničem...další ujsem nečetla protože nevím, co to je a to samé to poslední... moc počítáš s tím, že čtenář tohle zná.

Geek mi taky nepřišel moc zábavný...jinak to s inteligencí metalistů je podle částečně pravda, ale jde to, jak dobrý věci jedeš... ale vlastně se dá říct celkově, že inteligentní lidé prostě rádi poslouchají složitou, kvalitní, nebo zajímavou hudbu. Ale i metal může být na úrovni Michala Davida a posluchači takového metalu fakt inteligentní nebývají... ale celkově mi tahle část taky  nepřipadá moc vtipná... nejspíš toho o metalu moc nevíš...jméno Thor by dali spíš vyznavači paganu a black metalistka by se netahala se speeďákem:P


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru