Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ESC #4: PowerPoe

04. 07. 2016
9
6
881
Autor
Rimmer

ESC #6: PowerPoe

 

„Sezení je škodlivější než kouření,“ zaševelil tiše do potemnělé zasedačky rachitický týpek a vytáhl z igelitky páteř.

Sylva omdlela.

„Nehýbete se. Vaše meziobratlové ploténky vysychají. Lymfa stagnuje. Toxiny se hromadí,“ odříkával pomalu, aniž pohyboval rty.

 

Byl to trenér PowerPoe (PowerPoint + Poe. Tak mu říkám jenom já. Nikdy nám neřekl své jméno. Prý je to fuk).

Trenéři mají ve firmě za úkol školit, motivovat, koučovat, vlévat krev do žil.

Trenér PowerPoe postrádá mimiku i intonaci, vypadá trochu jako Edgar Allan Poe na barbiturátech a po jeho kurzech se chcete zabít.

 

Po školení prezentačních dovedností odcházíte s vědomím, že je zbytečné na kohokoli byť jen promluvit, protože stejně není nikomu možné nic sdělit tak, aby pochopil, jak to myslíte. Každý žijeme ve svém vlastním pokřiveném snu a každý je v něm úplně sám.

Snad i proto proběhlo celodenní školení time managementu zcela beze slov.

Abychom si uvědomili, jak nám život protéká mezi prsty a jak s tím vůbec nic neděláme, 420 minut jsme se na projektoru dívali na animovaný GIF přesýpacích hodin.

Přesýpací hodiny
Požární ochranu odmítá PowerPoe školit úplně, protože beztak všichni shoříme v pekle.

 

Asi si říkáte: Jak mohl tenhle člověk získat tuhle práci?

PowerPoe trpí maniodepresivní psychózou.

Při přijímacím řízení byl zrovna v mánii. Připravil si školení BOZP jako veršovaný komiks, pokreslil čtyři flipcharty, použil stroboskop a stínové divadlo a sám sebe simultánně tlumočil do němčiny.

Teď už je půl roku v depresi, takže nedokáže ani otevřít fixu.

 

„Cévy se ucpávají. Infarkt myokardu je nevyhnutelný.“

Dnes máme seminář o zdravém sezení.

 

„Já ale sedím zdravě. Na gymnastickém míči!“ pochlubil se naivně snaživý account manager junior Patrik, který je tu nový a netuší, že kdykoli PowerPoea přerušíte, po celou dobu své odpovědi vám souvisle svítí laserovým ukazovátkem do sítnice.

„Prospěšnost sezení na balančním míči je marketingový mýtus,“ recitoval PowerPoe apaticky. „Dochází k přetěžování stabilizačního systému, které vede ke svalovým horečkám, zvýšení agresivity, poruchám koncentrac–“

Ééééééhnnnn!“ Patrik se s křikem chytil za levé oko, rozeběhl se ke dveřím, klopýtl o bezvládnou Sylvu a zřítil se do květináče.

 

PowerPoeovy přednášky vás prostě zvednou ze židle.

A to je zdravé.


 

 

iwrite.cz


6 názorů

Lakrov
11. 07. 2016
Dát tip

Dočteno. Musím ale přiznat, že smysl tehle povídky mě naprosto minul.  Třeba je to tím vedrem...  


agáta5
11. 07. 2016
Dát tip

jj, jdu si to hodit hned, nač ztrácet čas ...

líbí se mi, jak byl akční v mánii :))) super


Ostrich
10. 07. 2016
Dát tip

Plánovaný účinek se dostavil :o)


Prosecký
09. 07. 2016
Dát tip
Trochu nevypiontovane, ale tip to je.

Delahaye
07. 07. 2016
Dát tip

"Teď už je půl roku v depresi, takže nedokáže ani otevřít fixu."

 

:-)

 

T.


Danny
04. 07. 2016
Dát tip
vtipné, i když trochu depresivní *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru