Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přísně tajný plán

24. 07. 2016
14
27
1361
Autor
careful

Dceři bylo nedávno devět let. Nastal nejvyšší čas naplánovat a nastartovat její kariéru modelky, zpěvačky a herečky, když na tu sportovní už je  pozdě.

 

1. Nahrát na YT video, kde bude zmalovaná rapovat, že je lepší než Leoš Mareš, dělat vulgární gesta a masírovat a olizovat si neexistující poprsí.

 

2. Napsat na Extra.cz anonym tohoto znění: NAŚLA SEM NÁHODOU TODLECTO (adresa www). CO MÁ TA HOLKA ZA RODIČE????? MĚLI BYSME NA NĚ POSLAT SOCIÁLKU!!!!!! JE TO STRAŠNĚ OPSCÉNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

3. Počkat až video na Extra.cz uveřejní, několik úchylů si nad ním vyhoní a další tisíce se jich bude pohoršovat, že si pár jiných vyhonilo.

 

4. Napsat do Extra.cz srdceryvný dopis, jak jsem o tom jako matka nevěděla, že to holka celé sama a má to určitě od kamarádů a z internetu.

 

5. Jako důkaz okamžitě uveřejnit video ještě vulgárnější a komentovat to tím, že ji to prostě hrozně baví a vlastně ani nic špatného nedělá.

 

6. Zajistit její účast na několika akcích s Luštělou a Dominikou Myslivcovou, kterou bude veřejně vydávat za svou inspiraci.

 

7. Vydat duet s Dominikou Myslivcovou.

 

8. Setkat se s Michalem Davidem.

 

9. Obvinit Michala Davida ze sexuálního obtěžování.

 

10. Počkat až další děti obviní Michala Davida ze sexuálního obtěžování, on se přizná a spáchá sebevraždu.

 

11. Do médií vyjádřit nad celou kauzou lítost a uspořádat sbírku pro zrujnovanou rodinu Michala Davida.

 

12. Nechat dceru účastnit se mnoha akcí s jinými zpěvačkami, modelkami a herečkami a nahrát druhý duet s nyní už jasně odkvétající Dominikou Myslivcovou.

 

13. Nafotit pár sexy "přirozených" fotek, o kterých se řekne, že na nich nemá mejkap, i když bude na první pohled jasné, že ho má.

 

14. Nechat jí o tři čísla zvětšit poprsí a tvrdit, že to tak během týdne narostlo samo.

 

15. Když o tom média přestanou psát, provést operaci čehokoli v obličeji a opět tvrdit, že to prostě samo.

 

16. Začít chodit na fotbal.

 

17. V sedmnácti uspořádat pompézní svatbu s prvoligovým fotbalistou.

 

18. Fotbalistu odkrouhnout a říkat, že inkognito odjel meditovat do Tibetu.

 

19. Odletět našim tryskáčem na soukromý ostrov v Tichomoří.


27 názorů

unisex
16. 10. 2016
Dát tip

tip a výběr


Markel
09. 10. 2016
Dát tip

:-)), to sedí *


no..rozhodně to není blbý.

teď už jen  time management ať do do 9,5 stihnete ..


Whitesnake
26. 07. 2016
Dát tip

:-)


agáta5
26. 07. 2016
Dát tip

tak fajn, nerada bych, aby sis o upupovi myslela, že je divnej :)))))


careful
26. 07. 2016
Dát tip

..aha... už to tam vidím:)


agáta5
26. 07. 2016
Dát tip

upupa reagoval na jeden komentář ze začátku :) s těmi kalhotkami a navíc se špatně orientuje v psaní komentářů a avíz... jsem jeho advokát :))


careful
25. 07. 2016
Dát tip

..jo oni jsou tu ještě dva komenty... ten prostřední chápu...dík...


careful
25. 07. 2016
Dát tip

Promiň, asi si dřepím na vedení, ale nějak tvůj komentář nechápu... ale pokud má být záměrně dada, tak se vydařil.:)


upupa
25. 07. 2016
Dát tip

Myslel som, že ženám kalhotky sedia vždy.


upupa
25. 07. 2016
Dát tip

Netvrdím, že pri každom mene viem, o koho ide, ale podstata neuniká. Strašne veľké PLUS! To je ten brutálny sarkazmus!


upupa
25. 07. 2016
Dát tip

Myslel som, že ženám kalhotky sedia vždy.


careful
24. 07. 2016
Dát tip

Dík za komenty.

Prosecký: Neboj, však mám ještě syna.;)


Prosecký
24. 07. 2016
Dát tip
Neomezuj se na cesky mluvici media!

careful
24. 07. 2016
Dát tip

Díky za komenty.... ten anonym asi napíšu capslockem...


Fingovaný anonym ještě zvýraznit třeba "socyálku" jelikož "opscéní" může vypadat jako překlep. Pamflet je vynikající, stručný, chytrý a vzácně ohleduplný k použitým jménům. Vidíte, jak je možné využít známá jména a přitom nikoho neurazit? O zesměšňování slavných zde totiž vůbec nejde, ostří kritiky a sarkasmu míří obecně na každého kdo lační po popularitě za každou cenu, právě ta polularita je karikována, čímž vzniká prostor pro jiné hodnoty. (Ostatně vždyť jde o dceru samotné autorky a často právě rodič vnucuje dětem své hloupé ambice). Peprný pamflet nabral výborné tempo a kolem absurdní situace s M.Davidem přechází už v ozdravnou grotesku. "počkat až spáchá sebevraždu... " ano, vychechtejme se tlaku, jemuž nás konzumní doba vystavuje. Jednička.


okoloidúci
24. 07. 2016
Dát tip

... no, keby som nemal pochybnosti, že toto je nultý (nepublikovaný) krok reálneho návodu, ktorý careful darovala dcére na deviate narodeniny a sama sa ujala úlohy produkčnej, tak by som pripustil, že je to vtipná nadsádzka :)


Baivioce
24. 07. 2016
Dát tip

Chybí mi tam nikdy nepolevující práce na sobě, ale to je asi taková samozřejmost, jako věčně neposlušné kalhotky :D


agáta5
24. 07. 2016
Dát tip

s tebou je aspoň sranda :)))  správná matka je vždy připravena!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru